بجنورد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: مسئولین باید در هر پست و جایگاهی که قرار دارند صداقت و تقوا را پیشه کار خود قرار دهند.

مسئولان در هر جایگاه صداقت و تقوا را پیشه کار خود قرار دهند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار بجنورد حفظ امنیت و آرامش در جامعه را از جمله وظایف فرماندار در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: فرمانداران باید با اخلال گران امنیت و نظم در جامعه برخورد شدید کنند.
 وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظیفه های فرماندار در حال حاضر برگزاری دوازدهمین دور از ریاست جمهوری و پنجمین دور از شورای اسلامی شهر و روستا است، افزود: باید فرماندارها تمامی امکانات و تجهیزات را بسیج کنند تا انتخابات به بهترین شکل انجام شود.
وی ادامه داد: همه وظیفه دارند تا برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در جامعه فضای امید، انگیزه و نشاط را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: در هیچ جایی در دولت یازدهم گفتمان تخلف و تقلب وجود ندارد و البته این گفتمان در هیچ جایی از نظام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته است.
ایرانی در ادامه با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در درباره حقوق شهروندی بیان کرد: امام علی(ع) به مالک گفت که مردم بر تو و تو بر مردم حقی داری، بنابراین زمانیکه صحبت از حق و حقوق به میان می آید از یک جاده دو طرفه صحبت می شود.
وی تصریح کرد: اما در نظام های سیاسی دنیا همیشه حق ملت بیشتر بر از دولت است چراکه می گویند ملت نمی تواند در مقابل حاکم از خود دفاع کند به همین دلیل حقوق بیشتری به ملت هایشان اعطا کرده اند.
این مقام مسئول افزود: در نظام مردم سالاری دینی ایران نیز حقوق ملت کاملا مشخص شده است و به عنوان مثال مردم حق تعیین سرنوشت، حق آزادی و دادخواهی، آموزش و امنیت را دارند.
گفتنی است در این مراسم از زحمات موسی حاجی زاده تقدیر و محمود ثمینی به عنوان فرماندار بجنورد منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.