صومعه سرا-فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا از برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید شهرستان با سخنرانی امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

یادواره سرداران ۵۴۰ شهید شهرستان صومعه سرابرگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا و اعزام کاروان های راهیان نور که عصر شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید والا مقام شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم روز پنج شنبه ۱۹ اسفند رأس ساعت ۱۴:۳۰در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا برگزار می شود، افزود: امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران این مراسم  است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اینکه اقتدار، آرامش و امنیت موجود در جامعه مرهون ازخودگذشتگی و خون این شهدا است، گفت: صومعه سرا هرساله شاهد برگزاری این یادواره با همکاری همه مسئولان و دستگاه های اجرایی شهرستان به نحوی شایسته است.

وی با دعوت از همه اقشار مردم شهرستان صومعه سرا برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: ما مدیون این شهدا هستیم و حضور در اینگونه مراسمات می تواند ادای دینی به فداکاری این عزیزان باشد.

اعزام ۶ اتوبوس از شهروندان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در ادامه به موضوع اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره و تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی می تواند سبب ارتقای سطح معنوی و باورهای دینی جامعه به ویژه جوانان و نسل بعداز انقلاب شود.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم مسئولان نظام است که می تواند در قالب اعزام کاروان های راهیان نور با همکاری و تعامل همه دستگاه ها اجرایی شود.

سرهنگ عاشوری با اشاره به اعزام شش اتوبوس در روز ۲۲ اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور از شهرستان صومعه سرا، افزود: یک اتوبوس نیز برای حضور در مراسم تحویل سال نو به این مناطق اعزام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.