آمل- نخستین جشنواره ملی ایتام خیریه آبشار عاطفه ها مازندران با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر آمل برگزار شد.

جشنواره آبشار عاطفه ها در آمل برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه در اولین جشنواره ملی ایتام خیریه آبشار عاطفه ها مازندران اظهار داشت: در این جشن بزرگانی جمع شدند تا از ایتام دلجویی کنند که این مهم نشان از محبت الهی دارد.

سید هادی حسینی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نگران حال مردم و سفره مردم است، افزود: ما باید مقدمات ظهور امام زمان حضرت مهدی عج را فراهم کنیم که همه چشم ها و نگاه ها به سمت امام زمان ( عج) است.

وی ادامه داد: امروز همه ما مهمان شهدای مدافع حرم هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و بزرگان تاریخ به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در سرزمینی زندگی می کنیم که که ریشه از امامان معصوم و پیامبران دارد افزود: با همت ملت شریف ایران اسلامی، این سرزمین به جایی برسد که هیچ فقیر و نیازمندی نباشد.

۵۰۰۰ مددجو تحت پوشش

مسئول خیریه آبشار عاطفه های آمل با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار مددجوی استان زیر پوشش خدمات حمایتی این سازمان در استان هستند  افزود: از این شمار بیش از یکهزار و ۵۰۰ مددجو در شهرستان آمل به صورت موردی ودائمی از خدمات حمایتی این سازمان در طول سال بهره مند هستند.

حسین رمضانی افزود: این سازمان به عنوان یک مرکز غیردولتی که بر پایه کمک های مردمی شکل گرفته هیچ محدودیتی برای پذیرش محرومان نداشته و از همه توان و ظرفیت های عطوفت و مهربانی مردم برای حمایت از محرومان یاری گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.