یک روزنامه عربستانی نحوه جادوشدن تیم الاهلی توسط بازیکن ذوب آهن را افشا کرد!

افشاگری روزنامه سعودی از اقدام جنجالی بازیکن ذوب آهن

به گزارش قدس آنلاین، یکی از روزنامه‌های عربستانی در مطلبی مدعی شد مدافع باشگاه ذوب آهن با کمک عوامل برگزاری مسابقه، قصد داشته باشگاه الاهلی عربستان را سحر و جادو کند!

هفته گذشته و بعد از پایان بازی الاهلی عربستان با ذوب آهن ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که روزنامه «المدینه» به نقل از یکی از مسئولان باشگاه الاهلی اعلام کرد باشگاه ذوب آهن با قراردادن یک کاغذ زیر نیمکت ذخیره تیم حریف دنبال سحر و جادو بوده است. روزنامه «الریاضیه» هم اعلام کرده بود که محمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن پارچه سیاهی را زیر لباس ورزشی اش قرار داده بوده و قصد داشته تیم الاهلی را جادو کند.

روز گذشته سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با مهر به شدت این موضوع را تکذیب و اعلام کرد دوران خرافات و جهل به سر آمده است.

با این حال روزنامه الریاضیه در شماره امروز خود هم مجددا به این موضوع پرداخته و دست بردار جوسازی هایش نیست. «نبیه ساعاتی» در مقاله ای در این روزنامه سعودی به تفاوتهای علم با سحر و جادو اشاره کرده و نوشته است که این مسائل راه به جایی نمی برد.

در بخشی از این مقاله، اتهام جدیدی به محمدرضا حسینی مدافع ذوب آهن زده شده است. در بخشی از این مطلب آمده است: « ... آنچه که محمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن قبل از بازی با الاهلی عربستان انجام داد دلیل مناسبی برای سحر و جادو است. او با کمک یکی از کارگران ورزشگاه کاغذی را زیر نیمکت الاهلی قرار داد در حالی که تیم ذوب آهن با وجود یک بازیکن بیشتر نسبت به تیم حریف در این مسابقه شکست خورد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.