اردبیل- معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل از اعزام ۳ هزار و ۷۷۴ نفر از مددجویان استان با یاری خیران و نیکوکاران به مشهد مقدس، کربلای معلی و اردوی راهیان نور خبر داد.

۳۷۰۰ مددجوی اردبیلی به سفرهای زیارتی اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد کیانی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به مشهد مقدس اظهار داشت:‌ طرح شوق زیارت از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد محسوب می‌شود که با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، با مساعدت خیران و نیکوکاران اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار زیارت اماکن مقدس برای مددجویان برنامه‌های فرهنگی و معنوی بسیار مناسبی در طول سفر تدارک دیده شده و اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل افزود: تا کنون ۸۶ کاروان زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده که با مساعدت هر چه بیشتر خیران می‌توانیم تعداد بیشتری از مددجویان را که در حسرت زیارت مانده‌اند رهسپار اماکن زیارتی و مذهبی کنیم.

وی اظهار کرد: امسال۴۶۰ نفر از مددجویان به اردوهای راهیان نور اعزام شده و با مجاهدت های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس آشنا شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.