ساری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از بهره برداری ۶ گلزار شهدا در شهرهای قائم شهر، بابل، چالوس و نکا خبر داد.

۶۰ درصد گلزارهای شهدای مازندران ساماندهی شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباسعلی رضایی بعدازظهر یکشنبه در آستانه۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه مازندران با دارا بودن ۱۶۰۲ گلزار شهدا، بیشترین گلزار شهدای کشور را داراست، افزود: ۶۰ درصد گلزارهای شهدای استان ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی گلزار شهدا عقب هستیم، تاکید کرد: ساماندهی گلزار شهدا باید در زمان قید حیات بودن والدین شان صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه به یاد ۱۰ هزار شهید استان، ۱۰ هزار نهال غرس خواهد شد، افزود: امروز در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مازندران به یاد ۸ شهید گمنام، ۸ نهال غرس گردید.

رضایی، خدا محوری، تبعیت از ولی فقیه، صبر، سازش ناپذیری و عزت نفس را از ویژگی های شهدا عنوان کرد و یادآور شد: در تمام وصیت نامه های شهدا به نماز اول وقت تاکید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از برگزاری ۱۳۴۶ یادواره شهدا خبر داد و گفت: تمام این یادواره ها بصورت مردمی برگزار گردید.

رضایی اضافه کرد: ۵۲۸۰ مورد مشاوره در زمینه های مختلف در مراکز مشاوره ساری، بابل و آمل به خانواده های ایثارگران ارائه گردید.

وی با اشاره به اینکه استاندار مازندران بیشترین دیدار را از خانواده های شهدا داشته است، افزود: با اتفاق استاندار به دیدار ۱۳۳ خانواده شهید رفتیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه ۶۶۵۰ نفر در فعالیت های قرآنی فعال هستند، از کسب سه رتبه کشوری در زمینه های حفظ و تفسیر قرآن خبر داد.

رضایی به اعزام ۱۰۱۸ نفر به سفرهای زیارتی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ دستگاه اجرایی برتر در زمینه ایثار و شهادت تجلیل می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.