سلمان سامانی درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در این دوره بسیار طولانی شد علی رغم اینکه وزارت کشور آمادگی لازم را به منظور برگزاری انتخابات از نظر داشتن امکانات و مسائل امنیتی داشت.

علیرغم آمادگی امنیتی وزارت کشور؛ انتخابات ریاست جمهوری سال آینده الکترونیکی برگزار نمی شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت  فعالیت‌های انتخاباتی در وزارت کشور، اظهارکرد: در حال حاضر با تشکیل ستاد انتخابات کشور فعالیت‌های وزارت کشور به منظور برگزاری پرشکوه انتخابات طبق روال قانونی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه روند ثبت‌نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نیز به پایان رسیده است گفت: تا امروز همه چیز در ستاد انتخابات کشور روال قانونی خود را طی می‌کند و تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است.

سخنگوی وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در این دوره بسیار طولانی شد علی رغم اینکه وزارت کشور آمادگی لازم را به منظور برگزاری انتخابات از نظر داشتن امکانات و مسائل امنیتی داشت.

سامانی تاکید کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ منوط به نظر شورای نگهبان بود که این فرآیند برای انتخابات آینده میسر نشد.

وی درباره اینکه اقدامات لازم به منظور برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک صورت گرفته است تصریح کرد: ما منتظر اعلام‌نظرهیئت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا دراین باره هستیم تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: هنوز حوزه‌های انتخابیه انتخابات شوراها به منظور برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک معلوم نشده است و ما منتظر اعلام نظر هیئت مرکزی انتخابات پیرامون این موضوع هستیم.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.