اراک- نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارخانجات توانایی پرداخت حقوق کارگران ‌را ندارند.

 چرخ صنعت در استان مرکزی به‌کندی می‌چرخد

به گزارش قدس آنلاین، استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی کشور و وجود هزاران صنعت کوچک و متوسط و صنایع بزرگ و مادر تخصصی در  آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اما این روزها صنایع استان مرکزی حال و روز خوبی نداشته و صنعت و تولید استان از بیکاری، آلودگی هوا و رکود رنج می‌برد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در این باره با اشاره به وضعیت اقتصادی استان مرکزی اظهار داشت: واقعیت این است که چرخ صنعت استان به‌کندی می‌چرخد، در بخش معادن با چالش‌های جدی مواجه هستیم و وضعیت مطلوب نیست.

وی افزود: متاسفانه باید امروز اذعان کنیم که در بخش صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم و بسیاری از صنایع رو به نابودی هستند و باید هرچه سریع‌تر به آنها شوک وارد شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شوک جدی به آنها وارد نشود تلف می‌شوند، در بخش صنایع مادر استان هم متاسفانه به‌سبب ناهماهنگی‌هایی که امروز در سطح ملی وجود دارد با سلسله چالش‌های عمیق مواجه هستیم.

سلیمی بیان کرد: بسیاری از کارخانجات توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را ندارند و وضعیت نابسامانی است.

وی ادامه داد: بنابراین موارد موجود در بخش صنعت استان، آسیب‌های جدی هستند که امیدواریم به هر کیفیت پوشش داده شوند تا از این وضعیت نامطلوب خارج شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.