یک قانون‌گذار اهل اکلاهما که پیش‌تر در اظهاراتی توهین‌آمیز اسلام را به «سرطان» تشبیه کرده بود، پرسش‌های موهن دیگری را مطرح کرده است.

پرسش‌های موهن قانون‌گذار اکلاهما از مسلمانان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  واشنگتن پست؛ یک قانون‌گذاراکلاهما که پیش‌تر و در اظهاراتی موهن اسلام را به «سرطان» تشبیه کرده بود، با انتشار یک پرسش‌نامه از مسلمانان خواست به سؤالات مندرج در آن پاسخ دهند. پاسخ به این پرسش‌ها، پیش‌شرط وی برای ملاقات با مسلمانان بود. یکی از پرسش‌های مضحک این فرم، «آیا شما همسرتان را کتک می‌زنید؟» است.

دفتر "جان بنت،" قانون‌گذار اکلاهما از حزب جمهوری‌خواه پنجشنبه هفته گذشته این پرسش‌نامه را توزیع کرد. این فرم در اختیار اعضای سه مدرسه اسلامی قرار گرفت که به دفتر بنت آمدند و خواستار ملاقات با این نماینده جمهوری‌خواه شدند. شاخه اکلاهمای «شورای روابط آمریکایی-اسلامی» پنجشنبه گذشته روز سالانه اسلام را برگزار کرد.

یکی دیگر از 18 پرسش موهن و تحریک‌آمیز این فرم، از مسلمانان می‌پرسد: «حضرت محمد (ص) کشنده بت پرستان، مسیحیان و یهودیانی بود که با ایشان موافق نبودند. آیا شما با الگوی ایشان موافق هستید؟»

این پرسش‌نامه همچنین حاوی سؤالاتی درباره محکومیت حماس، حزب‌الله لبنان و چگونگی حکومت اسلام بر غیر مسلمانان است.
پرسش‌نامه تحریک‌آمیز و موهن این نماینده ضد مسلمان، با واکنش تند گروه‌ها و فعالان مدنی و شاخه اکلاهمای شورای روابط آمریکایی-اسلامی که حدود 40 هزار مسلمان اکلاهما را نمایندگی می‌کند، مواجه شد.

«آدام سلطانی،» مدیر شاخه اکلاهمای شورای روابط آمریکایی-اسلامی در این خصوص گفت: «نباید از هیچکس با پرسش‌هایی احمقانه، اسلام‌هراس، نفرت‌انگیز و متعصبانه برای ملاقات با یک نماینده بازجویی شود.» «بنت» روز شنبه به درخواست واشینگتن پست برای صحبت درباره این پرسش‌نامه پاسخ نداد.

بنت پیشتر در اظهاراتی موهن و تحریک‌آمیز، اسلام را «یک سرطان در جامعه ما که باید ریشه‌کن شود» نامیده بود. وی همچنین شورای روابط آمریکایی-اسلامی و یک امام محلی را تروریست نامیده بود.

این قانون‌گذار جمهوری‌خواه چند ماه پیش نیز به دلیل انتشار پستی در فیس‌بوک درباره هیلاری کلینتون و استفاده از عبارت «جوخه آتش» مورد انتقاد قرار گرفته بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.