بسته خبری قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

خبرهای ویژه / ۸۶۰ هزار دلار برای جاسوسی

تنها 2 درصد !

جام جم آنلاین/  محمد غرضی- نامزد انتخابات پیش رو- با بیان این که روزگار پدرخواندگی در انتخابات به سر آمده، می گوید: آقای روحانی بدون کمک مرحوم آیت‌الله هاشمی، تنها دو درصد رأی داشت.   

پیش بینی سال آینده

خبرآنلاین/ شیران خراسانی-رئیس ستاد مردمی قالیباف در سال92- می گوید: با  مدیریت جهادی قالیباف، ایران به جایگاه اول در منطقه‌ می‌رسد و ان شاالله، سال دیگر در خبرها می‌نویسیم: رئیس‌جمهور قالیباف.

هدیه را پس فرستاد

مهر/ همسر مرحوم بهمن گلبارنژاد- رکابزن ایرانی- در انتقاد به مقدار پاداش اهدایی، آن را نپذیرفت. ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۲۰ سکه طلا پاداش مصوب برای مدال آوران طلا، نقره و برنز بود اما از خانواده مرحوم گلبارنژاد با ۸۰ سکه قدردانی شد. بهمن گلبارنژاد درپی حادثه در پارالمپیک ریو، جان باخت.

ترامپ و افزایش خودکشی دانشجوها

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته واشنگتن تایمز، رابرت پولاک و لِتی ماس-سالِنتیجن- دو استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا- اعلام کردند: تشویش‌های برخاسته از سیاست‌های  ترامپ، موجب افزایش خودکشی دانشجویان آمریکایی شده است.

آمریکای سفید

ایرنا/ به گزارش گلوبال ریسرچ، «حاتم ابودایه» رهبر جامعه مسلمانان آمریکا می گوید: ترامپ می خواهد آمریکا را سفید پوست کند.

۸۶۰ هزار دلار برای جاسوسی

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش بی بی سی، کره جنوبی اعلام کرد به هر کس که درباره تجهیزات جنگی کره شمالی اطلاعات موثق بدهد، ۸۶۰ هزار دلار پاداش می دهد.

پس از 54 روز

فارس/ مهدی هاشمی رفسنجانی –دیروز- پس از ۵۴ روز به اوین بازگشت. این خبر را مدیرکل زندان‌های استان تهران اعلام کرد. 

دستور رییس برای پیگیری

ایسنا/ در پی نامه فراکسیون اهل سنت مجلس به رئیس مجلس درباره سخنان کریمی قدوسی-نماینده مشهد- در پیش از خطبه نماز جمعه این شهر، علی لاریجانی از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خواست موضوع رسیدگی شود.

وساطت برای آزادی

فارس/ محسنی اژه ای- سخنگوی قوه قضاییه- درباره علت تعلیق حکم حجت الاسلام احمد منتظری گفت: یکی از مراجع تقلید قم وساطت کرد و آن فرد هم تعهد داد و از زندان مرخص شد اما از جزییات، اطلاع ندارم.

بلبشو می شود

الف/ به نوشته روزنامه اعتماد، حجت الاسلام مصباحی مقدم در مناظره با محمدرضا خاتمی در دانشگاه تربیت مدرس گفته: اگر محصورین، محاکمه و مجازات شوند در جامعه بلبشو می شود.

تکذیب شنود

فرادید/ به گزارش رویترز، یک سخنگوی «اوباما» ادعای «ترامپ» را مبنی بر شنود تماس های تلفنی وی در رقابت های انتخاباتی تکذیب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.