ستاره شیلیایی تیم فوتبال آرسنال با درگیری در تمرین و رختکن تیم آرسنال، فضای بحرانی را به وجود آورد.

درگیری در تمرین و رختکن تیم آرسنال/ ستاره توپچی ها فضا را بحرانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، تقریبا تمام رسانه های انگلیس گزارش داده اند که دلیل اصلی نیمکت نشینی الکسیس سانچز در بازی برابر لیورپول، درگیری این بازیکن با سرمربی و سایر هم تیمی ها بوده است.

به گزارش گاردین، تلگراف، مت لاو، دیلی میل و اسکای، الکسیس سانچز تمرینات آرسنال را بحرانی کرده و حتی در رختکن با هم تیمی هایش درگیری شدید لفظی داشته است. با ناکامی آرسنال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، رویکرد سانچز طی هفته های اخیر تغییر کرده و احساسات مهاجم شیلیایی قبل از بازی با لیورپول، به محیط بروز داده شده است.

سانچز با ترک تمرین، هم تیمی هایش را شگفت زده می کند و وقتی برخی از بازیکنان برای پیدا کردن وی به رختکن می آیند، درگیری لفظی شدیدی بین سانچز و آنها رخ می دهد. ونگر به همین دلیل، وی را در بازی با لیورپول نیمکت نشین می کند.

الکسیس سانچز که در سال ۲۰۱۴ از بارسلونا به آرسنال پیوست، از تمدید قرارداد با توپچی ها خودداری کرده است. این بازیکن تا سال ۲۰۱۸ با آرسنال قرارداد دارد و این ترس وجود دارد که وی در فصل تابستان از باشگاه انگلیسی بخواهد با جدایی اش موافقت شود، زیرا در صورت امتناع آرسنال، سانچز می تواند در تابستان ۲۰۱۸ به طور رایگان این باشگاه را ترک کند. گاردین می گوید دو باشگاه پاریسن ژرمن و یوونتوس، جدی ترین مشتریان الکسیس سانچز در فصل تابستان خواهند بود.

به نقل از طرفداری، با این حال گاتزتا دلو اسپورت، اینتر را هم به این بازیکن لینک کرده است. مطبوعات ایتالیایی معتقد هستند که الکسیس سانچز می خواهد به سری آ بازگردد. وضعیت دیگر ستاره آرسنال هم دست کمی از سانچز ندارد.

در حالی که سران آرسنال به آرسن ونگر پیشنهاد تمدید ۲ ساله داده اند، مسوت اوزیل به هیچ وجه نزدیک تمدید قرارداد با تیم انگلیسی نیست. این بازیکن آلمانی که اخیرا او هم نمایشش با انتقادات فراوانی همراه بوده، همانند سانچز تا سال ۲۰۱۸ با آرسنال قرارداد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.