عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ‌گفت: در حال‌حاضر بیش از ۶۰ امضا برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی جمع‌آوری شده و جمع‌آوری امضا برای استیضاح حجتی همچنان ادامه دارد.

۶۰ امضاء برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس جمع‌آوری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، رضا کریمی اظهار داشت: در حال‌حاضر بیش از 60 امضا برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری شده و جمع‌آوری امضا برای استیضاح حجتی همچنان ادامه دارد و برخی از نمایندگان پیگیر استیضاح وزیر هستند.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی در کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،‌ افزود: باید از ظرفیت‌های کشاورزی به نحو احسن استفاده شود تا شاهد پیشرفت و توسعه اقتصادی و اشتغال جوانان در کشور باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و تجارت محصولات کشاورزی قابل قبول نیست، تصریح کرد: در این زمینه انتظار از وزارت جهاد کشاورزی زیاد بود که متاسفانه برنامه‌های تاثیرگذاری در حوزه بازرگانی محصولات کشاورزی انجام نشده است.

کریمی گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه کشاورزی استفاده شود چرا که می‌توان با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تحول عظیمی در حوزه کشاورزی منطقه ایجاد کرده و ایران را به یکی از صادرکنندگان محصولات مختلف تبدیل کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل جهادی نیست و عملکرد این سازمان نسبت به ظرفیت‌های موجود کشاورزی استان بسیار ضعیف است و باید سازمان جهاد کشاورزی اقدامات جهادی و اساسی برای بخش کشاورزی انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: متاسفانه در برخی بخشهای سازمان جهاد کشاورزی اردبیل از مدیران توانمند و تخصصی استفاده نشده ‌که این امر باعث عدم پیشرفت بخش کشاورزی استان شده و از سازمان جهاد کشاورزی انتظار داریم تا در بخش‌های مختلف از توانمندی‌های مدیران تخصصی استفاده کند چرا که استان اردبیل یکی از قطب‌های کشاورزی بوده و نباید ضعف مدیریتی این ظرفیت‌ها را زیر سئوال ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.