سرمربی یوونتوس بعد از توقف برابر اودینزه عنوان کرد رمی‌ها نباید خودشان را بدون شانس برای قهرمانی بدانند.

سرمربی یوونتوس: از تساوی مقابل اودینزه راضی هستم/ رم هنوز شانس قهرمانی دارد

به‌ گزارش قدس آنلاین، توقف یوونتوس برابر اودینزه و اختلاف هشت امتیازی با تیم جدول رده‌بندی باعث شده تا خیلی‌ها یوونتوس را از همین حالا قهرمان لیگ ایتالیا بدانند، اما آلگری نظر دیگری  دارد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از توقف تیمش برابر اودینزه در نشست خبری خود، گفت‌: یک امتیاز توانستیم در این بازی به دست بیاوریم و از این جهت خوشحال هستیم، چون رم رقیب مستقیم ما شکست خورد و همین باعث شد که اختلاف ما با صدر جدول رده‌بندی بیشتر شود. اودینزه در نیمه نخست خوب بازی کرد و ما می‌توانستیم در ادامه‌ مسابقه بهتر باشیم و حتی به پیروزی هم برسیم.

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: کسب یک امتیاز از این مسابقه راضی کننده است، اما به این معنا نیست که ما قهرمان لیگ شده‌ایم. هنوز بازی‌های زیادی باقی‌ مانده و باید بازی‌های زیادی را با برد به پایان برسانیم. رم می‌تواند تا ۹۲ امتیاز برسد و ما باید امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنیم. اصلا این را قبول ندارم که رم شانس قهرمانی ندارد. اختلاف هشت امتیازی در صدر جدول رده‌بندی چندان مناسب نیست.

یوونتوس که توانسته در نیمه نهایی جام حذفی هم نتیجه‌ خوبی بگیرد بعد از شکست رم برابر ناپولی با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.