ساری- تغییر فرمانداران در ماههای پایانی دولت و در آستانه انتخابات نوعی اعتراض و بدبینی ایجاد کرده است. چند روز پیش تغییر یک فرماندار واکنش تند نمایندگان را در پی داشت تا جائیکه این جابجایی در آستانه انتخابات را یک حرکت سیاسی زشت، غیرقابل قبول و یک بدسلیقگی از طرف مسئولین ذی‌ربط خواندند.

موج تغییر فرمانداران در سواحل مازندران

به گزارش قدس آنلاین، داستان تغییر فرمانداران دیگر بار در تغییر فرماندار آمل تکرار شد و اعتراض مسئولین استان را در پی داشت ومراسم معارفه فرماندار آمل که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، به دلیل اعتراض امام جمعه و برخی جانبازان و ایثارگران نیمه تمام ماند.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، لطف الله آجودانی با حفظ سمت در سازمان بودجه استان مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل معرفی و از تلاش های احمد منفرد فرماندار سابق تقدیر شد.

این تودیع و معارفه بدون آن که احمد منفرد فرماندار فعلی این شهرستان در جریان باشد و در یک اقدام ناگهانی انجام شد.

منفرد ۱۸ ماه فرماندار بود و در این مدت بارها شایعاتی مبنی بر تغییر وی در رسانه ها و شبکه ای اجتماعی منتشر شد.

لزوم تعامل با مدیران

امام جمعه آمل درباره اعلام ناگهانی تودیع و معارفه فرماندار ویژه آمل گفت:‌ با توجه به همه احترامی که برای استاندار مازندران قائل هستم باید بگویم اگر قرار است سرپرست برای فرمانداری این شهرستان معرفی شود این جلسه شورای اداری شهرستان را ترک می‌کنم.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی با اشاره به اینکه شایسته نیست که سرپرست به اداره فرمانداری آمل بپردازد افزود: من ارادت خاصی به منفرد فرماندار آمل دارم و به وی احترام می‌گذارم و دوست‌شان دارم اما برای سکان فرمانداری نیاز به تصمیم جمعی است.

وی با تاکید براینکه بعضی از موضوعات مهم شهرستانی نیاز به تصمیم جمعی است گفت: با همه احترام نماینده مردم آمل، ایشان مورد اعتماد ما هستند و نیاز است که با همه مدیران شهر تعامل داشته باشند.

استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه استانداری مازندران سعی داشته تا تعامل را با نخبگان و نمایندگان ولی فقیه ایجاد کند، گفت:  تاکنون موفق نشدیم تعامل محلی را داشته باشیم اگر این کار صورت نگیرد ضرر و زیان به مردم می‌رسد.

حکم را وزیر کشور می‌دهد

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه ما مشکلاتی می‌کشیم که شاید بسیاری ندانند، بیان کرد: امام جمعه نیز در این مراسم نکاتی را بیان کردند که به این نکات احترام می‌گذاریم.

استاندار مازندران در مورد انتصاب لطف‌الله آجدانی گفت: فردی به عنوان سرپرست معرفی شد که حکم او را وزیر کشور می‌دهد تا آن پایداری و امنیت در این فرمانداری مستقر شود، بنابراین با حفظ سمت وی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب می‌شود تا مراحل بعدی فرماندار به طور قانونی طی شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات پیش‌رو برگزاری آن در نظام بسیار مهم است و بحث مشارکت و قانونمندی مردم را مطرح می‌کند.

اعتراض ایثارگران

لتازم به ذکر است در حین قرائت حکم سرپرستی فرمانداری ویژه آمل تعدادی از جانبازان و ایثارگران آملی نسبت به این انتخاب واکنش نشان دادند و در حضور استاندار مازندران اعتراض کردند. آنها ادامه دادند: فرد موردنظر شایسته‌ برای شهرستان نیست و با سابقه و وجهه سیاسی در نظام جمهوری اسلامی برای جایگاه شهرستان آمل با وجود صبغه فرهنگی، مذهبی و تاریخی شایسته نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.