مشهد- نخستین جشنواره فروش صنایع دستی انجمن علمی گروه فرهنگ و هنر موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد در قالب نمایشگاه توانمندی های دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان رضوی برگزار شد.

صنایع دستی دانشجویان جهاد دانشگاهی مشهد در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت

دبیر انجمن علمی گروه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی مشهد در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: این جشنواره از ۱۶ تا ۲۰ اسفندماه در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شده است.

مهدی عصار عنایتی افزود: این جشنواره در قالب ۴۰ غرفه که ۳۶ غرفه آن به توانمندی های مراکز علمی کاربردی مشهد و ۴ غرفه آن نیز توسط انجمن علمی گروه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی مشهد به محصولات هنری و صنایع دستی دانشجویان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: دانشجویان فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی مشهد در حوزه کارآفرینی و خلاقیت مهارت های خود را در قالب صنایع دستی شامل نمد، سفال، منبت کاری، مجسمه سازی، نقاشی و طراحی عرضه کردند که بخشی از عواید این جشنواره به بچه های بی سرپرست و بدسرپرست اهدا می شود.

عنایتی کارآفرینی بوسیله فروش صنایع دستی و هنری ساخته شده توسط دانشجویان، تقویت جایگاه صنایع دستی و آثار هنری ایرانی، تقویت نگرش اجتماعی به امور خیریه، کشف استعدادهای دانشجویی، کارگروهی و تقویت حس رقابت اجتماعی را مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان غرفه داران برتر در سادگی در معرفی کالا، قیمت کالا متناسب با اهداف جشنواره، میزان رضایت مشتری از نحوه برخورد و ارائه خدمات براساس نظرسنجی، میزان اقناع مخاطب در معرفی محصولات، به کارگیری حداقل منابع مالی در تهیه طراحی داخلی غرفه و تنوع، نوآوری و خلاقیت در محصولات عرضه شده معرفی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.