مشهد- مدیرعامل بیمارستان رضوی با تشریح وضعیت آیت الله معصومی از علمای برجسته خراسان که در این مرکز درمانی بستری است، گفت: ایشان در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رضوی بستری هستند و وضعیت قلبی و تنفسی پایداری دارند.

وضعیت قلبی و تنفسی آیت الله معصومی در حالت پایدار است

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلطانی با اشاره به اینکه هنوز برای اظهار نظر در خصوص شرایط جسمانی ایشان زود است، اظهار کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای روند درمان این عالم بزرگوار فراهم است و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان رضوی تمام تلاش خود را برای بهبودی ایشان انجام خواهند داد.

آیت الله علی اصغر معصومی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عصر روز جمعه بیهوش و به کما رفت و از همان زمان در بیمارستان رضوی بستری شده است.

وی متولد سال ۱۳۰۵ در یکی از روستای شهرستان شاهرود است و به علت کهولت سن دچار بیماری شده است.

آیت الله معصومی از چهره های ماندگاری است که از خرداد ماه ۱۳۴۲ در صف انقلابیون و مبارزان علیه رژیم پهلوی قرار گرفت و پس از انقلاب نیز از یاران امام (ره) بود.

مسئول کمیته علی‌آباد گرگان و زرندکرمان، بنیاد شهید گنبد و علی آباد گرگان، عضویت در دفتر استفتائات امام خمینی درمشهد، عضویت در مجلس خبرگان رهبری در سه دوره متوالی اول تا سوم از جمله مسئولیتهای آیت الله معصومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.