مشهد- معاون دادستان مشهد از احضار مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی «آتا» و «معراج» به دادسرا خبر داد.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی و مدیران عامل دو شرکت‌ هواپیمایی به دادسرا احضار شدند

به گزارش قدس آنلاین، قاضی سیدجواد حسینی اظهار داشت: مدیران این دو شرکت هواپیمایی برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار شدند.

معاون دادستان مشهد گفت: همچنین خلبانان پرواز شماره ۵۲۲۶ شرکت آتا و ۵۸۰۱ شرکت معراج نیز برای ارائه توضیحات در این خصوص و حبس چهارساعته مسافران داخل هواپیما به این شعبه احضار شدند.

وی از بازداشت خلبان پرواز ۱۰۳۴ هواپیمای ماهان با صدور قرار قانونی روز گذشته خبر داد و گفت: پرونده در جریان رسیدگی است این در حالی است که ممکن است افراد دیگری نیز در این زمینه احضار شوند.

بازپرس محمدحسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز از احضار محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی برای ارائه پاره ای از توضیحات در خصوص سردگمی مسافران در بارندگی های اخیر به دادسرا خبر داد.

روز جمعه ۲۹ بهمن ماه سال جاری با وجود بارش برف سنگین تا ساعت ۲۰ تمام پروازهای فرودگاه مشهد انجام شد ولی با تشدید بارش برف، پروازها تا ساعت ۹ صبح شنبه ۳۰ بهمن متوقف شد و پرواز ماهان به مقصد تهران از پروازهایی بود که مسافران را مدت هفت ساعت داخل هواچیما حبس و اجازه پیاده شدن را به آنان نداده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.