جغتای - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اختصاص بیش از ۵۵۰میلیون ریال اعتبار برای پوشش ۳۶۵ نوآموز پیش دبستانی این شهرستان خبرداد.

بیش از ۵۵۰میلیون ریال اعتبار برای  نوآموزان پیش دبستانی شهرستان جغتای اختصاص یافت

ابوالحسن حقیقی درحاشیه افتتاح نمایشگاه طرح جابربن حیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، با اشاره به شعار سال آموزش و پرورش «عدالت آموزشی» افزود: با توجه به اینکه شهرستان جغتای جزء مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است بیش از ۵۵۰میلیون ریال اعتبار برای پوشش ۳۶۵ نوآموز پیش دبستانی اختصاص یافته است.

وی توانمندسازی راهبران آموزشی را مهم دانست و گفت: برگزاری دوره های ضمن خدمت برای راهبران آموزشی و آگاهی بیشتر آنها از بعد نظارت تحولی و مسائل مدیریتی، آموزشی و مشاوره ای را می توان از مهم ترین اقدامات برای توانمندسازی راهبران آموزشی برشمرد.

حقیقی از تهیه بیش ازیکصد و ۹۰ تبلت  برای راهبران آموزشی خبرداد و افزود: سعی داریم نرم افزاری را تهیه و بر روی تبلت ها نصب کنیم تا به وسیله ی آن راهبران بتوانند زمان بازدید از مدارس،  وضعیت کلاس ها را برای تمامی مسؤولان در آموزش و پرورش بازگو کنند، تا مداخلات مؤثر را در زمان مناسب انجام دهیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه در زمینه تأمین وسایل و تجهیزات آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی پیشگام است تصریح کرد: با حمایت مدیرکل آموزش و پرورش تجهیزات کمک آموزشی شامل کیت و لپ تاپ با هزینه سه میلیارد ریال برای ۴۷منطقه خراسان رضوی ارسال کردیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود: به زودی بخش دیگری از تجهیزات کمک آموزشی با نگاه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به ویژه جغتای و جوین فرستاده می شود.

وی با تأکید بر اینکه دید مدیرکل به مناطق کم برخوردارنگاه حمایتی و کمک بیشتر است خاطرنشان کرد: در جهت کمک به دانش آموزان چهل اقدام انجام داده ایم و افزایش سه برابری سرانه دانش آموزی روستایی و پنج برابری سرانه دانش آموزی عشایری از مهم ترین اقدامات به شمارمی رود.

حقیقی مهم ترین اولویت آموزش و پرورش را پوشش تحصیلی دانست وگفت: یکی ازهدف های مهم آموزش و پرورش این است که مانع ترک تحصیل دانش آموزان شود ودرهمین جهت ۹مدرسه تک دانش آموزی درخراسان رضوی وجود دارد که یکی از آنها درشهرستان جغتای دایر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.