ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه تا کنون دشمنان ملت ایران یکی پس از دیگری شکست خورده و به بایگانی تاریخ پیوسته اند.

ایلام قطب کشاورزی کشور/ امیدواریم «چوار» به زودی به شهرستان ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی شامگاه دوشنبه و بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع ائمه جمعه شهرستان های ایلام و جمعی از مردم بخش چوار در محل مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دغدغه اصلی همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه همه خادمان ملت تلاش دارند تا زمینه رشد و تعالی کشور را به خوبی فراهم کنند، افزود: خدمات و تلاش های نظام مقدس جمهور اسلامی ایران چنان چشمگیر و ارزشمند است که با قبل از انقلاب اصلاً قابل قیاس نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امکانات ایلام قبل از انقلاب در حد صفر بود و در کل استان حتی یک کیلومتر جاده آسفالته مناسب وجود نداشت، یادآور شد: بعد از انقلاب و علی رغم تحمیل همه مسائل و مشکلات از سوی دشمنان بر کشور، استان ایلام در همه زمینه ها جهش بسیار چشمگیری داشته و به خوبی در مدار توسعه قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی استان، گام های بلندی برداشته شده و اکنون ایلام به قطب کشاورزی کشور تبدیل شده است، بیان داشت: از طریق سامانه گرمسیری صدها هزار هکتار از اراضی مستعد استان تحت آبیاری قرار خواهند گرفت و نویدبخش توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تمامی اراضی دیم و بایر استان تحت پوشش شبکه های آبیاری قرار خواهند گرفت، خاطرنشان ساخت: وجود ذخائر عظیم نفت و گاز در استان و بویژه بخش چوار زمینه را برای توسعه، ترقی و پیشرفت استان و اشتغالزایی جوانان فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به استقامت، ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان اشاره و تصریح کرد: دشمنان از مقاومت مردم ایران به شدت خسته شده و به زانو در آمده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون دشمنان ملت ایران یکی پس از دیگری شکست خورده و به بایگانی تاریخ پیوسته اند، تأکید کرد:  هر رئیس جمهوری که در رأس حکومت آمریکا قرار گرفته، سیاست راهبردی اش مبارزه با نظام اسلامی ایران بوده است اما با توکل به خدا، بهره گیری از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری و با حمایت و پشتیبانی و اتحاد ملت بصیر ایران، تاکنون امیال و آرزوهای شیطانی شان تعبیر نشده است و یکی پس از دیگری شکست خورده اند.

وی با اشاره به اینکه بروز پدیده داعش؛ شاهکار و دست ساخته استکبار جهانی در مقابل ایستادگی ملت ایران و به منظور ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل بود، گفت: خوشبختانه با تفکرات سرداران سرافراز ایران اسلامی همچون سردار سلیمانی، بر پیکره این مولود خبیث آمریکا(داعش)؛ ضربه های مهلکی وارد گردید و تمام نقشه های دشمنان علیه ایران خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سیاستمداران آمریکا یقین دارند که توان مقابله با ایران را ندارند، اظهار داشت: آنان به خوبی می دانند که پاسخ ایران به حربه های شان، غیرمترقبه و غیر قابل پیش بینی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تأسی از انفاس قدسی امام راحل و با بهره گیری از مدیریت، تفکر و اندیشه های حکیمانه مقام معظم رهبری با قدرت به راه خود ادامه می دهد، افزود: یکی از بهترین راه های خروج کشور از مسائل و مشکلات اقتصادی، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه خون پاک شهداء و حمایت مردم بصیر و انقلابی ایران همچنان حافظ انقلاب اسلامی بوده و هست، بیان داشت: شکست دشمنان در کشورهای مختلف، نشأت گرفته از بیداری اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال بروز و ظهور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام توجه همه جانبه به بخش چوار را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: ارتقاء این بخش به شهرستان، اساسی ترین خواسته مردم این منطقه است و امیدواریم  که این مهم در اولویت کاری مسئولان امر قرار گیرد و این تقاضای به حق، به زودی محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.