آمل- لطف الله آجدانی که یکشنبه گذشته جای احمد منفرد را در فرمانداری آمل گرفت و بعنوان سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان منصوب گردید، پس از ۳۰ ساعت، استعفای خود را تقدیم استاندار مازندران کرد.

 سرپرست فرمانداری ویژه آمل استعفا داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این انتصاب که با حاشیه های فراوانی در جلسه معارفه مواجه و برخی مدیران شهری، به نشانه اعتراض جلسه را ترک و معارفه نیمه تمام ماند، فرجام خوشی را برای آجدانی به همراه نداشت.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: استاندار مازندران با استعفای لطف الله آجدانی سرپرست فرمانداری ویژه آمل موافقت کرد.

احمد مظفری افرود: در پی استعفای سرپرست فرمانداری ویژه آمل، ربیع فلاح جلودار طی حکمی، علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد.

متن استعفا لطف الله آجدانی که در اختیار قدس آنلاین قرار گرفته است، بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار پرتلاش و خدمتگزار استان مازندران

با تقدیم سلام و احترام فراوان، به استحضار عالی می رساند در پی صلاحدید وزیر محترم کشور برای تغییر و تحول در مسوولیت فرمانداری ویژه آمل و درخواست حضرتعالی برای حضور موقت اینجانب با حفظ سمت در مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل و تشکر از حسن اعتماد آن مقام عالی به اینجانب، بر حضرتعالی پوشیده نیست که تلاش برای خدمتگزاری به مردم عزیز شهر هزار سنگر آمل و بهره گیری از رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید  با هدف تقویت وفاق و همدلی در گروههای مختلف سیاسی در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی، تنها انگیزه استاندار محترم و این کوچکترین خدمتگزار مردم برای پذیرش مسوولیت محوله بوده است.

برای این کوچکترین خدمتگزار به نظام، دولت و مردم و معتقد به اصول و ارزشهای انقلاب و نظام و اعتدال و اصلاحات در امور، و به عنوان یک بسیجی سالهای دفاع مقدس که افتخار حضور در جبهه های غرب و جنوب ایران عزیز و عملیات های والفجر شش، بدر و والفجر هشت را در کارنامه دارم؛ هیچ ارزشی بالاتر از حفظ مصالح نظام و منافع ملی و توفیق دولت خدمتگزار تدبیر و امید و تقویت همدلی و وفاق سیاسی و اجتماعی در شهر عزیزم آمل و شهروندان محترم آملی نیست.

اما از آن جایی که برخی بی مهری های عده ای، تحقق هدف خدمتگزاری را برای اینجانب که هر پست و صندلی ای که تکیه گاهی جز برای امکان خدمت به مردم باشد از لنگه کفش کهنه و پاره ای نیز بی ارزشتر است، ناممکن ساخته؛ ضمن اعلام استعفای خود از مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل ، از حضرتعالی اجازه می خواهم با استعفای اینجانب موافقت کنید تا همچنان و با همه توان در مسوولیت خطیر مدیریت مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، خدمتگزار عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی باشم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.