خرم آباد- عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پرداخت حقوق کارگران از دغدغه های شورا و شهرداری است که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال پرداخت می شود.

حقوق کارگران شهرداری تا پایان سال پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا حاصلی شامگاه دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با اشاره به تعداد نیروهای مازاد در شهرداری خرم آباد اظهار داشت: متاسفانه این نیروی های غیرمتخصص در سالهای گذشته توسط افراد صاحب نفوذ جذب شده اند که امروزه بزرگترین چالش پیش روی شهرداری و شورا هستند.

وی اعضای شورای شهر را مخالف احداث زیرگذر گلدشت دانست و تصریح کرد: احداث این زیر گذر از اراده شورا و شهرداری خارج است و تصمیمات ساخت این پروژه در جای دیگری رقم می خورد.

حاصلی دلیل برخی تغییرات در معاونت و مدیران مناطق شهری را نفوذ تعدادی از اعضای شورا بر شهردار دانست و افزود: شهردار نباید وارد این معادلات شود و اگر هم تغییراتی لازم است صورت بگیرد می بایست در جهت ارتقاء مدیریت شهری و شایسته باشد.

وی افزود: متاسفانه شهردار خرم آباد برای ثبات مدیریت خود راه دخالت شوراها را در تصمیمات و عملکرد مدیریتی خود برگزیده است که نتیجه آن استفاده از مدیران ناکارآمد و بدون خلاقیت است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: مدیرانی که توسط شوراها بر شهردار تحمیل شده اند گاها پاسخگوی ارباب رجوع و مطالبات مردم نیستند و هرگز خروجی مناسبی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.