بجنورد- معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: همه ساله پرداخت دیون دولت به پیمانکاران در اولویت است.

پرداخت دیون دولت به پیمانکاران در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین، محمود دلپسند در جلسه شورای گفتگوی استان اظهار داشت: امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور و افزایش درآمدهای دولت روند تسویه دیون دولت به پیمانکاران تسریع شود.

وی افزود: در حوزه ی پروژه های عمرانی دستگاههای اجرایی استان بدهکاری های عمده ای به پیمانکاران دارند و امیدواریم با بهبود وضعیت این بدهکاری ها پرداخت شوند.

وی ادامه داد: بدهکاری پیمانکاران به ادارات مالیاتی نیز با ارائه فرصت و تقسیط بدهکاری ها مدیریت می شود.

دلپسند خبر داد: استان خراسان شمالی پیشنهادی را به سازمان امور مالیات کشور مبنی بر اینکه پرداخت مالیات پیمانکاران منوط به دریافت مبلغ از دستگاههای دولتی باشد، ارسال کرده که تایید و اجرایی شدن آن به نفع پیمانکاران است.

وی ادامه داد: نحوه ی ارزیابی پیمانکاران و واحد های نیز در کارگروهی تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا شاهد هم افزایی در این حوزه باشیم.

دلپسند تصریح کرد: رویکرد و هدف تمامی عملکردها و مصوبات کارگروه های مختلف در حوزه اقتصاد کنترل تورم و خروج از رکوود اقتصادی موجود است.

وی مطرح کرد: روند حرکت استان در خصوص ارتقاء شاخص های اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تراز تجاری مثبت است و امیدواریم در سال های آینده شتاب بیشتری گیرد.

وی ادامه داد: اجرایی شدن طرح بخشودگی جرائم و دیرکردها از سوی بانک ها در چارچوب قانونی خاصی دنبال می شود و این فرصت خوبی برای بانک ها و مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.