قم- شهردار قم گفت: بنیاد برکت درصدد سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در شهر است که به دنبال آن شهرداری هم در این مسئله ۱۵۰ میلیارد تومان مشارکت خواهد داشت.

بنیاد برکت به دنبال سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در قم است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ‌در دویست و بیستمین جلسه شورای شهر قم که به‌صورت فوق‌العاده برگزار شد، با اشاره به جوسازی‌ها علیه شورا اظهار داشت: برخی‌ از مواردی که در شورا مطرح و بررسی می‌شود را علیه شورا جوسازی می‌کنند که ما نباید اجازه بدهیم با دست خودمان این مسائل به وجود آمده و مطرح شود.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند عده‌ای منتظرند تا دست و پای شهرداری را ببندد، افزود: به اندازی کافی تبلیغات علیه شورای شهر وجود دارد و در این شرایط چرا ما باید با دستان خودمان در ایجاد این فضای منفی تبلیغاتی علیه شورا حضورداشته باشیم.

شهردار قم یکی از موارد این جوسازی‌ها را انحراف و انعطاف‌پذیری بودجه دانست و گفت: بدهی‌های شهرداری  از مواردی است که باید زیرمجموعه بودجه در نظر گرفته شود که بر این اساس بودجه شهرداری قالب مشخصی دارد که ما بر اساس دیون، طرح‌های عمرانی و جاری آن‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی به پیگیری پرداخت بدهی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: باوجود مشکلاتی که بدهی‌ها برای شهر ایجاد کرده است ولی همه مدیران، نمایندگان مجلس با پیگیری‌هایی که انجام داده‌اند انشالله تا قبل از پایان سال ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ارائه خواهد شد.

سقائیان نژاد ابراز کرد: بنیاد برکت درصدد سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در شهر است که به دنبال آن شهرداری هم در این مسئله ۱۵۰ میلیارد تومان مشارکت خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حرکت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در حال پیشرفت است و ما انتظار داریم شورا هم با دیدی باز به فعالیت‌های شهرداری نگاه کرده و با تعامل و اعتماد بتوانیم معضلات شهر را رفع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.