یزد- رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: سه تن و ۵۰۰ کیلو شکلات غیر بهداشتی در بازرسی از یک کارخانه شکلات سازی در شهرک صنعتی یزد کشف شد.

۳ تن و ۵۰۰ کیلو شکلات غیر بهداشتی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک کارخانه شکلات سازی در شهرک صنعتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

حسین رضایی ادامه داد: با تحقیقات ماموران پلیس، مشخص شد که مسئولان کارخانه مدتی است غیرفعال بودن کارخانه را به مبادی ذیربط اعلام کرده و این کارخانه به صورت مخفیانه و غیرقانونی در حال فعالیت می باشد.

وی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی و بازرسی از این کارخانه تولید موادخوراکی افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده سه تن و ۵۰۰ کیلو انواع موادخوراکی شامل؛ شکلات، کرم کاکائو، پودر کاکائو دست ساز و غیربهداشتی را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه تولید موادخوراکی در این کارخانه به صورت غیرمجاز بوده گفت: همچنین در این کارخانه علامت تاییدیه سازمان غذا و دارو بدون نظارت مسئول فنی بر روی موادتولیدی درج می شد.

سرهنگ رضایی ضمن اشاره به تحویل موادخوراکی کشف شده به سازمان غذا و داروی استان یزد افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر، پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی شرکت ها و کارخانجات تولیدی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.