۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 510667

مهاجم سابق استقلال به اتهام پرسپولیسی ها واکنش نشان داد.

واکنش عنایتی به اتهام پرسپولیسی ها

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی در رابطه با اتهام پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه عنایتی در بازی با استقلال مثل دروازه بان نفت در بازی با پرسپولیس اخراج شده، اظهار داشت: کافر همه را به کیش خود پندارد! من ۲۰ سال است در فوتبال هستم و همه اخلاق مرا می دانند و می شناسند. این وصله ها به من نمی چسبد. برای من مهم نیست که چه چیزی پشت سرم می گویند و چه چیزی می نویسند. خیلی نمی خواهم خودم را وارد این مسائل کنم.

وی در واکنش به اینکه دیشب در برنامه نود از سوی فردوسی پور به خاطر مصاحبه ای مبنی بر اینکه می خواهد مربی رئال و بارسا شود، سوژه شده بود، عنوان کرد: مصاحبه من حالت فان و خنده دار بود. برداشت هر کسی یک چیزی می تواند باشد. مطمئنا من نمی آیم بگویم که می خواهم مربی رئال و بارسلونا شوم چون تازه در آغاز راه قرار دارم.

مربی صبای قم درباره دیدار پیش رو با گسترش فولاد تصریح کرد: قطعا بازی سختی در تبریز داریم اما برای اینکه روند رو به رشد هفته های گذشته را ادامه دهیم، به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم.

عنایتی در پایان گفت: امیدوارم صبا بتواند با یکی، ۲ برد در هفته های آینده خودش را کاملا از منطقه خطر دور کند و دیگر خیالمان از بابت سقوط نکردن در این فصل راحت باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.