کرمان- مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: رزمایش کوثر ۹۵ در شرق و جنوب کرمان و جهت حفظ امنیت مرزهای استان با سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رزمایش کوثر ۹۵ امنیت مرزهای شرقی و جنوبی استان را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل همایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران جیرفت با بیان اینکه رزمایش کوثر ۹۵ اقدامی مؤثر برای ارتقاء امنیت منطقه بوده است، اظهار کرد: انجام این رزمایش در مناطق مختلف و چگونگی آن براساس شورای امنیت و تأمین استان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در سیستم های امنیتی و انتظامی انجام می شود، افزود: رزمایش کوثر ۹۵ مانند سال گذشته شرق و جنوب استان برگزار شده است.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ادامه داد: این دو مسیر دروازده ورودی استان به سیستان و بلوچستان و مرز محسوب می شود که به لحاظ امنیتی در شرایط ویژه ای قرار دارد.

وی با بیان اینکه ضریب امنیت استان کرمان بسیار مطلوب است، افزود: ضریب امنیت در کل استان و به ویژه در جنوب و شرق با همت و تلاش نهادهای حوزه امنیت قابل مقایسه با دهه‌های قبل نیست.

همایی اظهارداشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی که وجود دارد اگر کسی تخلفی در زمینه نگهداری و فروش مواد مخدر و نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز داشته باشد طبق قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: با نزدیک شدن به انتخابات و سال جدید حفظ امنیت به عنوان نخستین اولویت شورای تامین استان مطرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.