خرم آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شک نکنید اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است و توطئه دشمنان به برکت روحیه مقاومت و خون شهیدان دفع می‌شود

اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران لرستان، با اشاره به اینکه شهید مهمان خداست و خدا میزبان شهیدان است، اظهار داشت: مقام و منزلت شهیدان در روز قیامت چنان بالاست که پیامبران با پای برهنه به استقبال شهدا میروند زیرا شهدا از همه وجودشان برای خدا گذشتند.

وی با بیان این‌که هر ملتی که روحیه مقاومت داشته باشد سربلند است، افزود: روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت تمام معادلات دشمنان را بر هم زده و تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند لذا باید فرهنگ ایثار و مقاومت و یاد و خاطره شهدا همواره زنده نگه داشته شود.

  آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بعضی افراد در کشور مجذوب بیگانگان هستند و نگاه به دست دیگران دارند، عنوان کرد: ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه اولین وظیفه امروز ما ثبات قدم در راه انقلاب و مسیر دفاع از ولایت است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم که در دفاع از انقلاب و ولایت ثابت‌ قدم باشیم.

آیت الله میرعمادی حفظ اقتدار حاصل از خون شهیدان را دومین وظیفه امروز ما در قبال شهدا دانست و افزود: ایران امروز مقتدرترین و امن‌ ترین کشور منطقه بوده و در حالیکه غرب در دنیای مادی گرفتار است اما نظام ما به برکت اسلام در طهارت و پاکی به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه ما در مقابل خانواده شهدا وظیفه دینی، شرعی و الهی داریم، گفت: تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه دیگر ما در قبال مادران همسران و فرزندان شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه باید در هفته پاسداشت شهدا جلوه‌های ایثار و شهادت برجسته شود، عنوان کرد: لازم است بازخوانی وصیت‌نامه شهدا به‌عنوان منشور شهیدان و انقلاب صورت گیرد چرا که عمل به وصیت شهدا واجب است و این وصایا گنجینه تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

آیت الله میرعمادی فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان را مطلوب و قابل تقدیر دانست و گفت: باید نسبت به بیکاری فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران یک برنامه جامع تهیه شود زیرا مناسب نیست که مادر شهید بیاید و بگوید که فرزند شهیدم بیکار است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.