ایلام- معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: ۱۳۵ تن گوشت گوساله و مرغ منجمد به هدف تنظیم بازار مصرف از نیمه دوم تا روزهای پایانی اسفند در این استان توزیع خواهد شد.

۱۳۵ تن گوشت گوساله و مرغ در سطح استان توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود همتی با بیان اینکه ۱۲۰ تن از این مقدار گوشت مرغ منجمد و ۱۵ تن گوشت گوساله وارداتی منجمد است، اظهار داشت: تا کنون ۴۳ تن گوشت مرغ و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز توسط مصرف کنندگان ایلامی خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع این اقلام خوراکی پر تقاضا از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد، افزود: در صورت افزایش تقاضای بازار، تمدید مهلت زمان عرضه این شرکت نیز هیچ محدودیتی برای تأمین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز بازار استان را ندارد.

معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام بیان داشت: نرخ فروش این اقلام خوارکی پرمصرف به خریداران از سوی ستاد تنظیم بازار مصوب و تعیین شده و بر اساس بخش نامه این ستاد هر کیلوگرم مرغ ۵۵ هزار ریال و گوشت قرمز ۲۳۵ هزار ریال برای مصرف کننده قیمت گذاری شده است.

مسعود همتی یادآور شد: ۱۳۵ تن گوشت گوساله و مرغ منجمد به هدف تنظیم بازار مصرف از نیمه دوم تا روزهای پایانی اسفند در این استان توزیع خواهد شد.

وی به عاملان فروش و توزیع گوشت منجمد سفید و قرمز در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در شهرستان ایلام ۹ عامل و در دیگر شهرستان ها نیز یک عامل فروش و توزیع با معرفی و تایید ستاد تنظیم بازار انتخاب شده اند و سهمیه گوشت هر شهرستان از سوی ستاد تنظیم بازار استان تعیین خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.