رشت_ معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: ارتقاء امنیت با فعالیت های مشارکتی ممکن می شود. 

ارتقاء امنیت با فعالیت های مشارکتی ممکن می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ« محمدرضا جعفری خیرخواه» در نشست با قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان، با اشاره به اینکه پلیس هرگز به دنبال منفعت طلبی نیست، گفت:  ارتقاء امنیت با فعالیت های مشارکتی ممکن می شود. 
سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه امنیت میسر نمی‌شود مگر با همکاری و تعامل همه سازمان‌ها، تصریح کرد: سازمان صداوسیما می‌تواند گام‌های بلندی در استمراربخشیدن به امنیت جامعه بردارد.  
وی با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس بسط و توسعه امنیت در جامعه است، اظهار داشت:‌ توسعه امنیت با مشارکت نهادهای اجتماعی مطلوب‌تر و موثرتر خواهد بود.  
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان، با تصریح بر اینکه گیلان جزو استان‌های دارای امنیت بالاست، اضافه کرد: تعامل با رسانه‌هایی مثل صداوسیما اهمیت زیادی در برقراری امنیت استان دارد.  
سرهنگ خیرخواه اظهار داشت: پلیس با طرح های اجتماعی به دنبال به حداقل رساندن آسیب‌های چهارشنبه آخر سال هستند. 
این مقام انتظامی هشدارهای پلیس در تلویزیون را برای کاهش دادن خسارات مفید ارزیابی کرد و افزود: مطرح شدن آخرین اقدامات و ماموریت‌های پلیس در تلویزیون هم برای مخاطبان جذاب بوده و هم برای القاء احساس امنیت مهم است. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، بیان داشت:‌هر نوع ناهنجاری اجتماعی که باعث بر هم خوردن نظم جامعه و تضییع حقوق شهروندی شود، با برخورد قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.  
سرهنگ جعفری خیرخواه وظیفه پلیس را برقراری امنیت شهروندان دانست و افزود:‌ پلیس با حضور در کنار مردم شرایطی را فراهم می‌آورد که خانواده‌ها بدون دغدغه در چارچوب قانون به تفریح  بپردازند.  
وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید از مسئولیتشان در قبال فرزندان برای مراسم چهارشنبه آخر سال آگاه باشند، خاطرنشان کرد: خانواده ها نباید اجازه دهند که ناهنجاری رفتاری فرزندان، زندگی خودشان و دیگران را به خطر بیاندازد.  
قائم مقام صداوسیمای مرکز گیلان در ادامه این نشست با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال، یکی از اولویت‌های ویژه سازمان صداوسیما به شمار می‌رود، تصریح کرد: هدف رسانه ملی مقابله با رفتارهای خشونت‌آمیز در این ایام است.  
باقرزاده با بیان اینکه رسانه ملی در ایام نوروز با ارتباط روزانه با فرماندهان انتظامی، ارتباط بی‌واسطه‌ای بین مردم و پلیس برقرار خواهد کرد، بیان داشت: در ایام نوروز پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، اهمیت بیشتری برای مردم و رسانه ها پیدا می کنند. 
قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان با برجسته دانستن تعامل بین پلیس و رسانه برای کنترل حوادث چهارشنبه آخر سال، اضافه کرد: باید با مستندهای عبرت‌آموز به مردم نشان دهیم که خطرآفرینی در چهارشنبه آخر سال چه عواقب دردناک و فاجعه باری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.