مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره درگیری با محمد مایلی کهن توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مایلی کهن جنبه باخت ندارد.

ماجرای درگیری محمد مایلی کهن با مدیرعامل باشگاه نساجی

به گزارش قدس آنلاین، در پایان دیدار تیم های ملوان و نساجی و در حالی که عبدالحمید رمضانی با داور مسابقه در حال گفتگو بود با حمله محمد مایلی کهن مواجه شد. مایلی کهن از پشت کت مدیرعامل نساجی را گرفت که تنها واکنش مدیرعامل نساجی این بود که کتش را از دست سرمربی ملوان در آورد و به رختکن رفت.

عبدالحمید رمضانی در این خصوص اظهار داشت: ایشان بابت شکست ناراحت بود و من نفهمیدم که چرا و چطور از پشت به من حمله ور شد. شاید ایشان جنبه شکست نداشتند. اما من هرگز با ایشان درگیر نشدم و نخواهم شد. چون حرمت بزرگتر و کوچکتری سرم می شود و من همیشه حرمت ایشان را نگه می دارم. تنها واکنش من این بود که یقه کتم را از دست وی خارج کردم و برای آن که اتفاق ناگواری نیفتد به رختکن تیم خودی رفتم. بعد از آن هم خبر ندارم که ایشان غش کردند یا نه.

وی در خصوص صحبت هایش با داور مسابقه در پایان بازی که باعث ناراحتی مایلی کهن شده بود گفت: من به داور خسته نباشید گفتم و از ایشان خواستم تا امشب فیلم قضاوت خودش را یکبار دیگر نگاه کند. چون معتقد بودم دو پنالتی برای ما نگرفته. خیلی هم محترمانه به داور گفتم فیلم بازی را نگاه کن و به اشتباهات خودت پی ببر تا انشاءاله در بازی های آینده اشتباهاتت کمتر شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.