معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: راجع به گورخواب ها به هیچ وجه اظهار نظر نکرده ام.

اظهار نظری درباره گورخواب ها نکرده ام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، شهیندخت مولاوردی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: من راجع به گورخواب ها به هیچ وجه اظهار نظر نکرده ام و خبر نقل شده از بنده  مبنی بر عقیم سازی گورخواب ها  مربوط به  آبان ماه ۱.۵ سال قبل بود.

وی اظهار کرد: در آبان سال  ۹۴مصاحبه در خصوص عقیم کردن زنان کارتن خواب معتاد و مبتلا به ایدز بود که فرزندان معتاد مبتلا به ایدز به دنیا می آورند سوال شد که آیا دولت برنامه ای دارد؟ و من جواب دادم که دولت هنوز برنامه ای ندارد و اگر هم برنامه ای داشته باشد وزارت بهداشت باید آن را بررسی کند و خبرنگار برداشت غلطی داشته است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: اگر بتوانیم فرهنگ کالای  تولید ساخت داخل و بانوان را جا بیندازیم و در اصلاح الگوی مصرف زنان نقش بسیار خوبی دارند  و به عنوان مادر خانواده و ترویج ساخت تولید داخل بسیار موثر هستند.

مولاوردی تاکید کرد: به شرطی که کالاها  می توانند در جامعه نهادینه شوند که در رقابت ها استاندارد و کیفیت لازم را داشته باشد ومولفه درون زایی اقتصاد مقاومتی است و تولید داخلی و توجه به اهمت تولید داخلی را می رساند.

وی افزود: باید فرهنگ استفاده از کالای ساخت داخل  را نهادینه کرد و زنان یکی از مهمترین عناصر درترویج  این فرهنگ هستند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: با این شرایط باید بتوانیم مولفه درون زایی اقتصاد مقاومتی که افزایش تولید داخلی و توجه به تولید ملی  را در دستور کار قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.