سرمربی آرسنال بعد از شکست سنگین برابر بایرن مونیخ به انتقاد تند از عملکرد داور پرداخت و او را مسئول شکست تیمش دانست.

آرسن ونگر عامل اصلی شکست سنگین آرسنال را معرفی کرد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بی این اسپورت، آرسنال شکست سنگینی را در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد. شاگردان آرسن ونگر که در دیدار رفت با نتیجه ۵ بر یک برابر بایرن مونیخ تن به شکست داده بودند در دیدار برگشت هم با همین نتیجه بازی را واگذار کردند تا بدترین عملکرد تاریخ خود را به ثبت رسانند و در مجموع با نتیجه ۱۰ بر دو از دور رقابت ها کنار بروند.

آرسن ونگر شکست ۵ بر یک برابر بایرن مونیخ را عادلانه ندانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: می‌توانم بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. گل نخست را به ثمر رساندیم و نیمه نخست را پیروز از بازی بیرون رفتیم. تا زمانی که بایرن مونیخ گل تساوی را به ثمر نرسانده بود تیم برتر میدان بودیم. از عملکرد داوری راضی نیستم و براین باور هستم که داور نتیجه بازی را رقم زد و باعث شد که بایرن مونیخ به پیروزی برسد.

او ادامه داد: پنالتی که به سود بایرن گرفته شد درست نبود. او به راحتی بازیکن ما را هم از بازی اخراج کرد. چرا کوچیلنی باید اخراج می‌شد؟ لواندوفسکی خود را به زمین زد و داور به راحتی بازیکن ما را اخراج کرد. با ۱۰ نفره شدن کار ما تمام شد و داور باعث شد تا ما این شکست سنگین را متحمل شویم.

ونگر در ادامه سخنان خود گفت: بد شانس بودیم. می‌خواستیم در این دیدار بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاریم و هواداران را شاد کنیم اما متاسفانه داور اجازه نداد. 
سرمربی فرانسوی آرسنال درباره آینده خود با توپچی‌ها گفت: آینده من ربطی به چنین بازی‌های ندارد. روزنامه‌های می‌توانند آنگونه که دوست دارد بنویسند و تیتر بزنند. آرسنال باشگاه بزرگی است اما باید بگویم که در شرایط سختی به سر می‌بریم.

به نقل از ایسنا، ونگر در پایان سخنان خود گفت: بدون شک چنین نتیجه‌ای ناامید کننده است با این حال باید بگویم که این نتیجه عادلانه نبود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نباید این‌گونه تن به شکست می دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.