سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقتدرانه برابر آرسنال تاکید کرد که تیمش از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

آنچلوتی: بایرن مونیخ شانس قهرمانی است/ ونگر این شرایط را پشت سر می گذارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، بایرن مونیخ صعود مقتدرانه‌ای به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت. بایرن که در دیدار رفت با نتیجه پنج بر یک آرسنال را در هم کوبیده بود در دیدار برگشت هم با همین نتیجه به پیروزی رسید تا نتیجه ای باور نکردنی را به دست آورد و نشان دهد که از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

کارلو آنچلوتی از کسب این پیروزی قاطع بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. ضربه پنالتی که برای ما گرفته شد باعث تا به بازی برگردیم. در نیمه نخست این آرسنال بود که با یک گل پیروز بازی شد اما خوشبختانه در نیمه دوم این ما بودیم که بهتر ظاهر شدیم.

او ادامه داد: گل تساوی را در بهترین زمان به ثمر رساندیم و بعد از زدن گل دوم دیگر کار حریف تمام شد و توانستیم به راحتی گل های دیگر را هم به ثمر برسانیم. باید اعتراف کنم که نتیجه این بازی عادلانه نبود چرا که آرسنال در نیمه نخست بسیار بهتر از ما ظاهر شد. تیم ونگر تا دقیقه ۶۰ بهتر از ما بود. کارت قرمز کوچیلنی باعث شد تا ما به بازی برگردیم.

سرمربی ایتالیایی بایرن در ادامه سخنان خود گفت: پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آوردیم. از عملکرد شاگردانم در هر دو دیدار بسیار راضی هستم و بهتر از این نمی شد. بسیار خوشحالم که با اقتدار به جمع هشت تیم راه پیدا کردیم. باید بگویم که بایرن مونیخ یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

کارلو آنچلوتی در پایان سخنان خود درباره آینده ونگر در آرسنال گفت: نمی دانم که آیا او می ماند یا از آرسنال جدا می شود. ونگر باتجربه تر از من است. او می تواند فشاری را که الان احساس می کند پشت سر گذارد و تیمش را از این شرایط خارج کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.