گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: با توجه به کمک یک میلیاردی مردم گلستان در سال گذشته، پیش بینی می کنیم امسال به همت مردم بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شود.

گلستانی ها یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، امان الله حسین پور صبح چهارشنبه در مراسم جشن نیکوکاری در مدارس گرگان اظهار کرد: جشن نیکوکاری در ۴۷۳ مدرسه استان امروز برگزار می شود و فردا هم در ۳۵ پایگاه ثابت و ۱۲۰ پایگاه سیار در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم استان در سال گذشته یک میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند، افزود: پیش بینی می شود امسال با همت مردم بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع آوری شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گلستان ادامه داد: از چهاردهم اسفند که آغاز هفته احسان و نیکوکاری است تا کنون ۸۰۰ میلیون تومان کمک در سطح استان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال پایگاه محوری نیست، ادامه داد: امسال برگزاری جشن نیکوکاری با رویکرد مراجعه محوری برگزار شده و گروه های مختلف دسته بندی شده اند.

حسین پور ادامه داد: ۱۰۶ هزار و ۱۰۴ نفر تحت پوشش کمیته امداد در گلستان هستند که از این تعداد ۵هزار و ۸۹۸ نفر یتیم، هزار و ۱۹۶ نفر دانشجو طلبه و ۹ هزار و ۸۶۴ نفر دانش آموز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.