رشتخوار- آیین افتتاح مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ابتدایی ملک آباد رشتخوار ظهر چهارشنبه با حضور معاون نوسازی مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان محلی رشتخوار برگزار شد.

مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ملک آباد رشتخوار افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در این مراسم با تقدیر از خیران به عنوان مجموعه همراه و پشتیبان آموزش و پرورش در تکمیل و احداث فضاهای آموزشی به شکل مناسب و با کیفیت گفت: مدرسه ۶ کلاسه ملک آباد رشتخوار با اعتبار ۶۰۰ ملیون تومان توسط خیران احداث و به بهره برداری رسید.

 محمد قاسمپور گفت: علیرغم کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان رشتخوار، برای بهبود شرایط تحصیل دانش‌آموزان و خروج از شرایط تحصیل در مدارس کلنگی سعی بر این است تا واحدهای آموزشی نیمه‌تمام به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی از همت خیران برای ساخت واحدهای آموزشی و کمک به آموزش و پرورش برای تأمین فضاهای مناسب آموزشی یاد کرد و افزود: خیرین طی دو سال گذشته تاکنون ۷۵ کلاس درس با اعتبار حدود ۷میلیارد تومان احداث کردند که هیچ وقت از اذهان فراموش نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار بیان کرد: ‌آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در کنار خیرین تلاشی جدی آغاز کرده تا بتواند بهترین فضاهای آموزشی را در مناطق مختلف شهرستان احداث و راه‌اندازی کند که این حرکت و کار نیک و ماندگار دارای ارزش و ثواب بی شمار است.

قاسمپور  با بیان اینکه ساخت این مدرسه در محروم‌ترین منطقه و برای تحصیل ۱۰۰ دانش‌آموز مدرسه ملک آباد می‌تواند زمینه‌ساز تحصیلی شایسته باشد، اضافه کرد: این مدرسه در شش کلاس با اعتبار  ۶۰۰ میلیون تومان به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده تا در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.