بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نوک حمله دشمن را بانوان دانست که‌ باعث شکست دشمن شدند و گفت: در جنگ اقتصادی نیز در بخش حضور در بسیج سازندگی و چرخه تولید نقش بانوان بسیار فعال بوده است.

بانوان نقش موثری در جنگ اقتصادی و  فرهنگی دارند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ علی قاسمی صبح چهارشنبه در چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت بیان کرد: این جشنواره با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و  به منظور گرامیداشت مقام زن و نکوداشت تأسیس جامعه بسیج زنان کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه در ابتکارات علمی و خلاقیت ها کار بانوان با آقایان برابری می‌کند اظهار داشت: بخش عمده بسیج، بسیج جامعه زنان است.
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در پایگاه های مشترک درصد حضور بانوان بیشتر است گفت: در دوران دفاع مقدس ۷ هزار شهید از زنان مقاوم به ملت تقدیم کردیم در جنگ بخش های پشتیبانی توسط خواهران انجام می شد.
قاسمی با بیان اینکه در این جشنواره سال گذشته ۸۸ خانواده ایثارگر و امسال از ۱۰۰ خانواده تجلیل خواهند شد یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۳ هزار رزمنده از استان به جبهه اعزام شدند.
وی پیام اصلی دفاع مقدس را استقامت، ایستادگی و صبر دانست و اظهار داشت: همچنین پیام استقامت انقلاب، جهان را متحول و پیام ایستادگی ملت ایران نیز برای جهان الگو است.
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هنوز اندیشمندان انقلابی کشوری را که‌ بر مدار اصلی و در راستای اهداف خود ۳۸ سال ایستادگی کرده باشد سراغ ندارند و همه انقلاب ها در همان سال های اولیه از هم پاشیدند و دچار اختلاف شدند.
قاسمی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ کشور که در حال انقلاب مسلمین هستند ایران را به عنوان الگو مدنظر قرار داده اند و همچنین در قرآن ۳۰ آیه در خصوص استقامت و ایستادگی است.
وی نوک حمله دشمن را بانوان دانست که‌ باعث شکست دشمن شدند و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی نیز در بخش حضور در بسیج سازندگی و تولید و چرخه تولید نقش بانوان بسیار فعال بوده است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: زنان مسیر انقلاب را تغییر و از آنچه طاغوت برای آنها برنامه ریزی کرده پیاده شده بودند و از برنامه ای که آنان را  به سمت زن های غربی می برد به بانوان انقلابی تبدیل شدند.
قاسمی با بیان اینکه نقش بانوان خصوصا دانش آموزان نوجوان در دفاع مقدس از مردان کمتر نبوده است بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس بانوانی در خط مقدم دوش تا دوش مردان جنگیدند و ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه خواب و خیال و تعبیرهای دشمن را زنان بهم زدند خاطرنشان کرد: در جنگ فرهنگی نقش زنان نیز بسیار پررنگ تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.