مشهد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: انتظار ما از آستان قدس رضوی این است که بیش از گذشته در حوزه های پزشکی خدمت رسانی کنند.

وزیر بهداشت از آستان قدس رضوی طلب کمک کرد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) در مشهد با بیان اینکه در این بیمارستان حدود ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تا انتهای دولت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۴۰ هزار متر مربع بالغ بر ۵۰۰ پروژه به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از افزوده شدن ۵۰۰ پزشک در بیمارستان های مشهد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در طول ۲۰ روز گذشته ۱۰ بیمارستان افتتاح شده است، افزود: بیمارستان کردستان با ۸۰۰ تخت، بیمارستان مجهز در پاکدشت و بیمارستان رازی در بیرجند بخشی از بیمارستان های افتتاح شده در کشوراست.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۴۰ پروژه درمانی در سیستان و بلوچستان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برای بسیاری از مردم حاشیه شهر مشهد پرونده سلامت الکترونیک آماده شده است، بخش عمده ای نیز بیمه شدند و پرداخت این افراد به ۳ درصد در بیمارستان های دولتی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مراکز تحقیقاتی بسیار زیادی در کشور راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی نیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزو دانشگاه هایی است که بیشترین اقبال را داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.