بیرجند-مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: تازه ترین مستند تولیدی حوزه هنری خراسان جنوبی نامزد بخش مستند جشنواره ملی فیلم حسنات شد

باغچه خشک خانه مان سبز است نامزد بخش مستند جشنواره ملی فیلم حسنات شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، مجید کریمیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، نامزدهای ششمین جشنواره حسنات با نظر هیات داوران این دوره از جشنواره معرفی شدند .

وی بیان کرد: در میان این آثار نام مستند " باغچه خشک خانه مان سبز است "به کارگردانی حسین نارمنجی و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی نیز به چشم میخورد.

وی گفت:مستند باغچه خشک خانه مان سبز است که با مشارکت استودیو هفت بیرجند در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی تولید شده است

 مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار داشت: این مستندروایت زندگی زوج سالمندی است که عاشقانه در کنار هم زندگی می کنند و اینک گذر زمان و کهولت سن موجب تغییر رفتار یکی از زوجین شده ، به گونه ای که رفتارش کودکانه و احساسی گردیده است . 

وی بیان کرد: این فیلم به چالش رفتار و توجه اطرافیان و همسر این سالمند  در  تمام مراحل زندگی اعم از غم و شادی و همچنین سلامت و بیماریش می پردازد .

آثار بخش فیلم مسابقه ششمین جشنواره حسنات را ابراهیم حقیقی (طراح و گرافیست)، کیانوش عیاری(کارگردان سینمای ایران)، فریدون خسروی (مستند ساز و منتقد سینما)، آیدا پناهنده (کارگردان و فیلم‌نامه نویس)، خسرو دهقان (منتقد سینمای ایران)، محمد کارت (مستند ساز) و بهرام عظیمی (کارگردان انیمیشن) قضاوت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.