۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 511279

تهدیدها هر روز جدی‌تر می‌شد و زن جوان احساس می‌کرد دیگر امنیت جانی ندارد، می‌ترسید قدم به کوچه‌های خلوت بگذارد و هر جا می‌رفت یکی از دوستان یا اقوام را همراه خود می‌برد.

انتقام تلگرامی جوان ۱۹ ساله از هووی خواهرش

قدس آنلاین - تهدیدها هر روز جدی‌تر می‌شد و زن جوان احساس می‌کرد دیگر امنیت جانی ندارد، می‌ترسید قدم به کوچه‌های خلوت بگذارد و هر جا می‌رفت یکی از دوستان یا اقوام را همراه خود می‌برد.

مدتی بود که شخصی ناشناس که مشخصات کامل او را داشت، نشانی منزلش را می‌دانست و حتی بسیاری از مسایل شخصی‌اش را می‌دانست، در تلگرام به او پیام می‌داد و تهدیدش می‌کرد، همین موضوع سبب شد تا در نهایت به توصیه یکی از دوستان سراغ پلیس فتا برود و شکایت کند.

مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی و فنی خود را آغاز کردند، آنها مدتی بعد توانستند عامل تهدیدهای زن جوان را شناسایی کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

متهم جوانی ۱۹ ساله بود، شاکی هم او را نمی‌شناخت و دلیل این همه تهدید از جانب این جوان برای وی معمایی پیچیده ساخته بود. این در حالی بود که این پسر نوجوان هم منکر ایجاد هرگونه مزاحمت برای زن جوان بود و نمی‌پذیرفت که تهدیدها از سوی او صورت گرفته است. اما موضوع به همین جا ختم نشد چرا که افسران متخصص پلیس فتا مستندات و ادله دیجیتالی خود را مقابل روی متهم ۱۹ ساله گذاشتند تا وی راهی برای فرار از حقیقت نداشته باشد تا اینکه جوانک لب به سخن گشود.

او گفت چند ماهی بود که متوجه شده بودم رفتارهای خواهرم تغییر کرده است. او که دختری شاد و سرزنده بود به زنی گوشه گیر و غمگین تبدیل شده بود. بارها به خانه آنها رفتم و او در حالی در خانه را برویم گشود که چشمانش از شدت گریه ورم کرده بود، هر بار که از او می‌پرسیدم طفره می‌رفت تا اینکه یک روز بالاخره راز دلش را فاش کرد و گفت که مدتی است زنی جوان سر راه شوهرم قرار گرفته و با عشوه گری‌های زنانه و فریبکاری کاری کرده که شوهرم می‌گوید می‌خواهد با او ازدواج کند و من باید این زن او را به عنوان همسر دومش قبول کنم.

متهم ۱۹ ساله در ادامه گفت: آنروز آنقدر عصبانی شدم که دلم می‌خواست سر راه این زن حاضر شده و بلایی سرش بیاورم اما اینکار سبب می‌شد شوهر خواهرم بیشتر به سمت او جذب شود و بعید نبود که خواهرم را طلاق بدهد، پس تصمیم گرفتم با تهدید این زن، او را از ازدواج با شوهر خواهرم منصرف کنم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.