بسته خبری روزانه قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست؛ ۱۲۲ زندانی خبیث!

دادستان ورود کند

شفاف/ اسماعیل دوستی-عضو شورای شهر تهران- درپی آنچه توهین دو مجری صدا و سیما به قوم «لر» در قالب یک جک نامید، خواستار ورود دادستان تهران به موضوع شد.

سوژه کراوات ترامپ

جام جم آنلاین/ کراوات ترامپ برای چندمین بار سوژه رسانه‌ها شد. ترامپ عادت دارد انتهای دو قسمت کراواتش را با نوار چسب- به جای سنجاق کراوات-  بچسباند. این کار در شأن یک رئیس جمهور میلیاردر است یا نه، جای سؤال دارد.

شرط رسانه ملی

رکنا/ مرتضی میرباقری- معاون سیمای رسانه ملی- درباره پخش صدای مناجات ربنای محمدرضا شجریان در تلوزیون گفت: ایشان اگر از مواضع خود پس از انتخابات ۸۸ عدول کرده و بازگشته باشد و آن را اعلام کند ما صدای شان را پخش می‌کنیم.

۱۲۲ زندانی خبیث!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش هافینگتون پست، ترامپ در توییتر نوشت: ۱۲۲ زندانی خبیث که از سوی دولت اوباما از زندان گوانتانامو آزاد شدند، دوباره به جبهه جنگ بازگشته‌اند. یک تصمیم افتضاح دیگر!» این در حالیست که جرج بوش – رئیس‌جمهور پیشین آمریکا- کسی بود که شمار فراوانی از این زندانیان را آزاد کرد.

پدرم زنده است

فرارو/  یونس خواجوی- پسر دهقان فداکار- با تکذیب خبر فوت پدرش، در فضای مجازی اعلام کرد که پدرش در سلامت کامل است.

سرنوشت پدر معنوی داعش

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته وبگاه روزنامه وطن، «خالص بایانجوک» - ملقب به ابو حنظه- پدر معنوی گروه تروریستی داعش در استانبول بازداشت شد.

سوییس: نامه رسان نیستیم!

۲۴آنلاین/ به گفته منابع موثق، نامه اخیر احمدی نژاد به ترامپ تحویل نگهبان سفارت سوییس در تهران- حافظ منافع امریکا در ایران- شده است. اما گویا پس از چند روز، سفارت سویس به وزارت خارجه گفته است، این سفارت و کشور سوییس، نقش نامه رسان ندارند.

پوزش کریمی قدوسی

شفاف/ جواد کریمی قدوسی- نماینده مشهد در مجلس- در نامه ای به فراکسیون اهل سنت نوشت:  اگر از بابت مواضعم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در جهت روشنگری نسبت به جریان‌های غیر انقلابی بود، ‌ برای برخی هموطنان سوءتفاهم پیش آمده است، ‌ از آنان عذرخواهی می‌کنم.

توجیه دستور ترامپ

العالم/ مارک تونر- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا- در واکنشی مضحک گفت: دستور ضدمهاجرتی واشنگتن، مردم ایران را هدف نمی‌گیرد، بلکه برای تنبیه دولت تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.