شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در بخش های مختلف تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی به دنبال اطلاع رسانی در زمینه خدمات و دستاوردهای دولت باشند.

 مدیران به وعده هایی که داده اند عمل کنند

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مقایسه واقعی، علمی و دقیق عملکرد دولت یازدهم در سه سال و نیم گذشته با مدت مشابه در دولت قبل از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی تهیه و ارائه شود.
به گفته وی، مدیران به عنوان خادم مردم نباید دچار غرور شوند و باید با بیان مشکلات زمینه رفع آن را فراهم کنند و برخی مدیران استان هنگام انتصاب خود، وعده هایی دادند که باید آن را عملیاتی کنند.
وی با اشاره به ایجاد ۳۸ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری در زمان فعالیت دولت یازدهم گفت: برای محاسبه نرخ بیکاری باید به آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ استناد شود.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود برخی مشکلات در بخش آب چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: در جلسات مختلفی معاون آب و آبفا وزارت نیرو و تعدادی از مدیران و کارشناسان این وزارتخانه مشکلات این بخش به طور تخصصی بررسی شد.
وی افزود: در این نشست مقرر شد تا وزارت نیرو فهرست بهره برداران با نام مکان و میزان برداشت حوضه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری را به طور دقیق بررسی و اعلام کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این نشست ها نصب کنتور و اختصاص میزان تخصیصی به صورت حجمی به چهارمحال و بختیاری از مهمترین خواسته های مدیریت ارشد استان بود.
وی سهمیه چهارمحال و بختیاری از حوضه زاینده رود را ۲۳۷ میلیون متر مکعب در سال دانست و یادآور شد: این در حالی است که اکنون تنها مجوز برداشت ۲۱۸ میلیون مترمکعب صادر شده و این استان هنوز ۱۹ میلیون مترمکعب طلب دارد.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در صورت برداشت احتمالی خارج از مجوزهای قانونی این اقدام خلاف بوده و با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود.
وی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به ضرورت احداث آزادراه های لردگان – ایذه به طول ۱۲۰ کیلومتر و فولاد شهر – شهرکرد به طول ۵۰ کیلومتردر مسیر ارتباطی آزاد راه تهران – کاشان – اصفهان گفت: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان باید در این زمینه فعال شوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: احداث آزادراه می تواند در تسریع ارتقای کمی و کیفی شاخص های توسعه ای و رونق همه جانبه استان مؤثر باشد.
وی افزود: اجرا و بهره برداری از راه آهن سراسری اصفهان – شهرکرد – اهواز به طول ۵۴۰ کیلومتر و با سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریال می تواند وضعیت جابجایی بار و مسافر کشور به ویژه در مسیر ارتباطی استان های مرکزی به جنوب ایران را متحول کند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: احداث راه آهن سراسری اصفهان – شهرکرد – اهواز مسیر ارتباطی استان های مرکزی به جنوب ایران را ۴۴۰ کیلومتر کوتاه تر و زمینه صرفه جویی در بخش های مختلف را فراهم خواهد کرد.
وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ورود مسافران داخلی و خارجی به چهارمحال و بختیاری، تکمیل و بهره برداری از کمربندی سامان می تواند در کاهش ترافیک و ارتقای ایمنی جاده ای تاثیر مستقیم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.