سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی با استوک سیتی شرکت کرد.

گواردیولا: فاصله ما با چلسی بیشتر هم شد/ بخاطر برد بارسلونا خوشحالم

به گزارش قدس آنلاین، در هفته جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در خانه به دیدار استوک سیتی رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سیتی فرصت خوب برای رسیدن به چلسی را از دست بدهد.

پپ گواردیولا بعد از توقف تیمش برابر استوک سیتی در خانه گفت: پیش از این بازی اختلاف امتیازی ما با چلسی بیشتر بود و حالا این اختلاف بیشتر از قبل هم شد. بازیهای زیادی در چند هفته گذشته داشتیم و در آینده نیز بازیهای زیادی داریم و مجبور هستیم از سیستم چرخشی در فوتبال استفاده کنیم. نمی توانم در تمام دیدارها با ترکیب اصلی به میدان برویم. هفته بعد بازی بسیار مهمی در لیگ قهرمانان برابر موناکو داریم و از حالا می خواهم تمرکزمان را معطوف به ان دیدار بکنیم.. بعد از آن هم باید با لیورپول بازی کنیم. بازیهای خیلی سختی در انتظار تیم ما است و کار سختی داریم. 

او در ادامه گفت: کمتر از ۳ روز دیگر باید در جام حذفی بازی کنیم و بعد از آن در لیگ قهرمانان در فرانسه به میدان خواهیم رفت و دوباره باید خودمان را برای دیدار با لیورپول در لیگ برتر آماده کنیم. همین شرایط باعث شده بود تا نتوانیم با ترکیب قوی و تمرکز بالا در این دیدار بازی کنیم. یک امتیاز چیزی نبود که به دنبال آن بودیم ولی به اندازه کافی هم خوب نبودیم تا بتوانیم هر ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.  ما موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم و وقتی داوید سیلوا به زمین بازی آمد نیز توانستیم موقعیت های بیشتری خلق کنیم ولی آسان نیست وقتی حریف با ۱۰ بازیکن به دفاع کردن می پردازد شما بتوانید دروازه آنها را باز کنید.

گواردیولا همچنین به بارسلونا بابت صعود به مرحله بعد تبریک گفت و ادامه داد: باید به انریکه و بارسلونا تبریک بگویم. بازی فوق العاده ای بود و به خاطر این نسل بارسلونا و مربی شان خوشحال شدم. بعدا وقتی زمان بیشتر داشتم حتما این بازی را خواهم دید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.