ایلام- مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در آستانه سال نو برنامه های جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری در مناطق مختلف استان ایلام تا ۲۰ اسفند برگزار می شود.

جشن عاطفه ها در ایلام برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین،  ضیاء رضایی اظهار داشت: مراسم جشن نیکوکاری در سال جاری در قالب سه برنامه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه زنگ نیکوکاری در سطح مدارس استان ایلام با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در راستای جمع آوری هدایا و کمک های دانش آموزان و فرهنگیان و معلمان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان نواخته شده است، افزود: کمک های جمع آوری شده از سطح مدارس در اسرع وقت با هماهنگی آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان بی بضاعت در مناطق مختلف شهری و روستایی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام بیان داشت: با استقرار پایگاه های ثابت و سیار در مناطق مختلف استان در میادین، معابر، مساجد و حسینیه ها و تکایا در بخش ها و شهرهای و روستای مختلف استان نسبت به جمع آوری کمک های مردمی در آستانه سال نو نیازمندان اقدام می شود.

رضایی یادآور شد: در روز جمعه نیز پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح محل های برگزاری و میعادگاه های نماز جمعه در مساجد و مصلی های استان در مناطق مختلف دایر شده و نسبت به جمع آوری کمک های مردم انجام وظیفه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.