زاهدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آغاز طرح نوروزی «آرامش بهاری» از ۲۸ اسفند همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان، ۷ بقعه آماده اجرای این طرح در سطح استان شدند.

طرح آرامش بهاری  در ۷ بقعه متبرکه سیستان و بلوچستان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه هر سال با فرا رسیدن عید نوروز برنامه‎ای را با عنوان «آرامش بهاری» ویژه تعطیلات نوروزی اجرا می‎کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح در بقاع متبرکه سراسر کشور از جمله در این استان برگزار می‎شود، گفت: با اجرای این طرح آمادگی لازم  برای پذیرایی مسافران فراهم می‎شود.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه واقع در مسیر جاده‎ها و همچنین بقاع متبرکه با فاصله کمتر از یک کیلومتر از جاده‎ها از آمادگی کامل برای اجرای طرح آرامش بهاری برخوردار می‎شوند، خاطرنشان کرد: برپایی خیمه معرفت و پاسخ به سوالات شرعی مسافران از جمله برنامه‎های این طرح است.

حجت‌الاسلام تدینی با بیان اینکه در خلال این طرح برنامه‎های متنوع فرهنگی هم برای نوجوانان و کودکان خردسال برگزار می‎شود، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه آغاز می‎شود و تا ۱۵ فروردین‎ماه ۹۶ ادامه دارد.

وی اضافه کرد: طرح آرامش بهاری علاوه‎ بر اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی، از لحاظ رفاهی هم پذیرای مهمانان و زائران نوروزی خواهد بود. این طرح در ۷ بقعه متبرکه استان اجرا می‎شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در ۴ بقعه متبرکه شهرستان زابل(سیدباقر، خواجه مهدی، حضرت ابوالفضل(ع)، بی بی دوست) بقعه «سیدمهدی» ایرانشهر و مسجد «حضرت ابوالفضل(ع)» واقع در دوراهی بزمان و بقعه «سیدغلام رسول» چابهار اجرا می‎شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.