گناباد-وزیر ارتباطات و فناوری در سفر به گناباد از راه اندازی نسلهای سوم و چهارم اینترنت تا پایان دولت در این شهرستان خبر داد.

نسل های سوم و چهارم اینترنت در گناباد راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین صبح پنج شنبه وزیر ارتباطات و فناوری در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد مهمترین دغدغه دولت را بیکاری و معیشت مردام دانست و گفت: دولت تلاش می کند تا توسعه اقتصادی  و رونق در کشور ایجاد شود.

محمود واعظی افزود: با رفع تحریمها تراز بازرگانی مثبت شده و فضا برای بنگاهایی که صادرات دارند باز شده بطوریکه هم اکنون میزان صادرات نفت به میزان قبل از تحریمها برگشته و تورم ۴۰درصدی تک رقمی شده و شاخص  رشد کشاورزی و صنعت مثبت گردیده است.

وی افزود: امسال بیش از ۷۰۰هزار شغل ایجاد شده و بنا داریم این میزان را به سالانه یک میلیون شغل افزایش دهیم.

وزیر ارتباطات و فن اوری اطلاعات با اشاره توسعه فضاهای مجازی  گفت تلاش می شود تا این فضا در خدمت توسعه و اشتغال قرار گیرد و با توجه به اینکه این شهرستان شهر دانشجویی است باید بیش از پیش از این فضا برای توسعه اقتصادی و کسب و کار تلاش نمایند.

واعظی در خصوص سایت های غیر اخلاقی در فضای مجازی گفت: هم اکنون این سایتها  کمتر از ۱ درصد می باشد که تلاش می شود به صفر برسد و جلوی آسیبها گرفته شود.

 وی گفت: شبکه انتقال  گناباد تا کنون ۴برابر، پهنای باند ۳برابر و مشترکین اینترنت نیز ۳ و نیم برابر شده و تا پایان دولت یازدهم ۱۲۸ میلیارد ریال برای نسل سوم و چهارم این شهر هزینه خواهد شد وتمام روستاهای بالای ۲۰ خانواراز تلفن ثابت بهره مند خواهند شد.

نماینده مردم گناباد وبجستان هم دراین جلسه با اشاره به تصویب بودجه سال اینده گفت:در این بودجه ۳۰درصد  به بودجه های استانی افزوده شده و در امدهای دولت شفاف سازی و ۳هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش افزوده شده است.

حمید بنایی افزود: بودجه ورزشی ۱ و نیم برابر شده و همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.

فرماندار گناباد هم در این مراسم خواستار بهبود انتن دهی موبایل در روستاها شد و گفت:در برخی مناطق شهرستان نقاط کور انتن دهی داریم که باید  برطرف شود.

محمد علی نبی پور گفت :هنوز بیش از شش روستای بالای ۲۰خانوار شهرستان و شهرک صنعتی کاخک  از تلفن ثابت برخوردار نیستند که باید این مشکل برطرف شود.

در پایان با حضور مسئولین و وزیر ارتباطات کلنگ  باز سازی و تجهیز مجموعه ورزشی بانوان شهرستان در محل استادیوم شریعت به زمین زده شد  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.