تبریز- جانشین کل سپاه بیان داشت: رییس جمهور جدید امریکا از پوسیدگی کامل ارتش امریکا سخن گفت، دو سوم هواپیماهای مستقر در ناوهای هواپیمابر قادر به پرواز نیستند. این گزارش رسمی رییس جمهور امریکا بود.

زمان زیادی تا آشکارشدن عجز و درماندگی آمریکا نمانده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سلامی در مراسم گرامیداشت شهدای بدر و خیبر با اشاره به عظمت و جایگاه رفیع شدا بیان داشت: از آن خورشید درخشان عالم اسلام که به مسلمانان عظمت بخشید، شهیدانی مثل مهدی باکری پرورش یافتند

وی گفت: امام باردگر مکتب آسمانی اسلام را تابش داد و مسلمانان از پرتوهای درخشان خورشید اسلام روشن شدند. امام در نخستین گام های انقلاب شکوهمندش بر بزرگترین امپراطوری تاریخ منطقه چیره شد. لذا شایسته است از آن گوهر عظمت الهی، شهیدانی مثل مهدی باکری پرورش یابد.

جانشین سپاه با اشاره به ادامه راه امام راحل تاکید کرد: تدبیر نائب برحق امام نیز باطل السحر تمامی توطءه های استکبارجهانی بود. تنها رهبر و شخصیتی که در عصر امروز از منزلت و عظمت و استقلال مسلمانان دفاع کرده و جبهه های وسیعی علیه سلطه طلبان را هدایت میکند، حضرت آیت الله خامنه ای است.

سردار سلامی با بیان این مطلب که آذربایجان در تحولات تاریخ اسلام و ایران نقش بسزایی داشته است، اظهار داشت: آذربایجان پیشگام انقلاب اسلامی بود و ۲۹بهمن هر سال نشانگر اوج ولایتمداری مردمان این خطه است.

وی افزود: آذربایجان سرزمین عالمان  بزرگ و مروجان شریعت علوی است. سرزمین شهیدان افسانه ای و اسطوره ای تاریخ که سمبل آنان شهید مهدی باکری است. عظمت حرکت توام با بصیرت مردم آذربایجان در ۸دی سال ۸۸ نمونه بارز دیگری از شکل گیری شخصیت آذربایجان است

وی با اشاره به روحیات و معنویات خاص مردم آذربایجان گفت: مردمی سرشار از احساس توام با ایمان در این خطه مستقر هستند. شاید ارادات ویژه این مردم به حضرت ابالفضل ناشی از این روحیه باشد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: لشگر خط شکن و همیشه پیروز و ثابت قدم زبانزد عام و خاص است. ایمان مردان لشگر عاشورا مثال زدنی است. روح مردان عاشورا در این لشگر تجلی داشت. آنها بر دشمن میتاختند و ترس و رعب را بر سنگرهای دشمن حاکم میکردند.

وی گفت: نفوذ فرمانده رشید لشگر عاشورا بر همه قلب ها اثر داشت. آقا مهدی سلطان قلب ها بود. نوع رابطه آقا مهدی با زیردستانش هنرمندانه ترین مدیریت در شرایط سخت بود.

سردار سلامی با بیان این مطلب که شهیدان آذربایجان افتخار ایران و اسلام هستند، بیان داشت: شهیدان عاشورایی نمونه های مجسم از فضائل انسان بودند. کار سختی است اگر انسانی از موجودیت خویش عبور کند و در مقابل دشمنان یک ملت بایستند. اگر سینه های ستپر شهید باکری نبود امروز سرزمین ما دچار سرنوشت امروز کشورهای دیگر اسلامی شده بود.
وی افزود: سرزمین اسلامی ایران مانند داستان حضرت ابراهیم مثل گلستانی در کنار آتش های اطراف استوار مانده است. طراحی سناریوهای خطرناک برای غلبه بر سرزمین های اسلامی تاکنون بر ایران اثری نداشته است.

جانشین کل سپاه اظهار داشت: ایران عامل توقف آرزوهای دشمنان در دیگر  سرزمین های اسلامی شده است. شهادت قدرت ساز است، کشوری که با الگوی جهاد و شهادت مسیر خود را برای ارتقا انتخاب میکند هرگز در برابر قدرت ظاهری استکبار مرعوب نمی شود. هرگاه مسلمانان میدان جهاد را برگزینند، خدا راههای پیروزی و غلبه را نمایان میکند.

وی خاطر نشان کرد: در عصر و زمانی که در اوج نابرابری سلاح بودیم و حتی سیم خاردار هم نداشتیم و دنیا همه دروازه ها را برای ما بسته بود، صرفا تفکر جهاد و شهادت میتوانست غلبه کننده بر دشمنان باشد.

وی ادامه داد: شهید باکری تندیس زنده ایمان بود. او با ایمان پیروز میشد و سلاح فرع آن بود. این قاعده هنوز برقرار است. چهل سال دشمنان جهانی از هر عرصه ای به ما حمله میکند. مقیاس حملات جهانی است اما ما با تکیه بر ایمان قوی شده ایم.

سردار سلامی با اشاره به مشکلات موجود گفت: جنگ اقتصادی علیه ایران بی سابقه است اما استثنایی تر آنست که مردم ایران در تحریم پیشرفت کند و به فضا ورود کند و نیازهای داخلی اش تامین شود. مردم ایران در قلب یک جنگ جهانی به هسته اتم نفوذ میکند. این پایان داستان نیست. آغاز یک صفحه جدیدی است.

وی افزود: مقرر بود جمهوری اسلامی بواسطه نیرنگ های جهانی از صفحه روزگار حذف شود اما این آرزو به خلوت اندیشه های دشمنان بدل شد. ایران در جایی قرارگرفته که در ساختارهای قدرت جهان تعیین کننده است. شمالشرق مدیترانه شاهد عجز و ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی از حزب الله و ایران است. 

سردار سلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ترس حزب الله به پناهگاه سیاسی رفته اند و در یک تنگه به حصار درآمده اند. رژیم صهیونیستی در هیچ نقطه و سرزمینی امن نیست و هر لحظه به سقوط و به آتش کشیده شدن نزدیک میشود.

جانشین کل سپاه بیان داشت: رییس جمهور جدید امریکا از پوسیدگی کامل ارتش امریکا سخن گفت، دو سوم هواپیماهای مستقر در ناوهای هواپیمابر قادر به پرواز نیستند. این گزارش رسمی رییس جمهور امریکا بود.

وی با بیان این مطلب که داستان امپراطوری آمریکا، داستان غروب یک خورشید است، گفت: شعاع عالم تاب اسلام در حال تابیدن است. چهره سردمداران دشمنان اسلام، چهره ای پژمرده و ناامید شده و اظهارات مقامات امریکا سرشار از یاس و ناامیدی است.مشکلات اقتصادی اروپا و امریکا یک واقعیتی انکارناپذیر است.

وی اظهار داشت: کشور ما با همه چالش ها در حال پیشرفت است. ایران باید در صحنه بماند. دشمنان ما از رمق افتاده اند اما راه عقب گرد هم ندارند. زمان زیادی تا آشکارشدن عجز و درماندگی دشمنان نمانده است.

سردار سلامی در پایان بیان داشت: ایران قدرت عظیمی تولید کرده و مرزهای وسیعی را درنوردیده است. رهبر ملت ایران در بزرگترین نبردها برای جوانان انگیزه بخشیدند. قدرت دفاعی ایران مسلط است و نیت های شوم دشمنان در نطفه نابود میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.