اصفهان- استاندار اصفهان با بیان اینکه در این استان به ازای هر ۲۲ نفر یک واحد تجاری فعالیت می‌کند که نسبت به متوسط کشور دو برابر است، گفت: حدود ۲۵ درصد واحدها نیز بدون پروانه فعالیت می‌کنند که باید ساماندهی شوند.

تعداد واحدهای تجاری استان اصفهان ۲ برابر متوسط کشوری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در اجلاس ماهانه رؤسای صنفی اتاق اصناف استان، اظهار داشت: امروز متدین‌ترین و دلسوزترین افراد به عنوان رؤسای اتحادیه‌ها و اعضای اتاق اصناف انتخاب شده‌اند که همگام با انقلاب و نظام برای رفع و رجوع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه از گذشته، کاسبی به عنوان یک شغل مقدس در جامعه شناخته شده بود، گفت: کاسب حبیب خداست و اصناف با مسائل شرعی و کمک به همنوعان و دولت بیشترین کمک را به جامعه می‌کنند و جامعه اصناف و بازاریان بیشترین همراهی را با دولت دارند و امروز بیشترین مشارکت کنندگان در امور خیر و مرجع کمک به مردم مستضعف کسبه هستند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ماه‌های آینده، ماه‌هایی بسیار حساس و سرنوشت ساز را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت اداره کشور مشخص می‌شود و باید در کمال آرامش، امنیت، سلامت و با شکوه و ابهت برگزار شود و در این مسیر اصناف نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اصناف در ایجاد آرامش کامل در فضای اقتصادی کشور و تشویق مردم به حضور در انتخابات نقش مهم و اساسی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.