۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 511489

ساری- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: وزیر راه و شهرسازی صبح جمعه به مازندران سفر می کند تا در مراسم بهره برداری از تونل آبشار در محور هراز شرکت کند.

وزیر راه جمعه به مازندران می رود

به گزارش قدس آنلاین، حیدر نوروزی صبح پنج شنبه از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: عباس آخوندی صبح جمعه از طریق محور هراز وارد مازندارن می شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرستازی مازندران سفر آخوندی به مازندران با هدف افتتاح بخشی از محور هراز است که در ایام تعطیلات و نوروز با ترافیک سنگینی مواجه است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز حضور مسافران و گردشگران نورزی به مازندران و همچنین افزایش ضریب ایمنی تونل آبشار در محور هراز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نوروزی همچنین بیان کرد: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، بخش دیگری از محور هراز به‌منظور تسهیل در امر تردد و روان‌سازی ترافیک در محدوده پلور- آبشار (تونل آبشار) به‌طول بیش از یک کیلومتر افتتاح می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح این تونل با توجه در پیش بودن نوروز و حجم سفرهای نوروزی، شاهد برقراری ترددی ایمن و روان در این محور تاریخی و شریانی باشیم.

گفتنی است اوایل مهر امسال، علی نورزاد، معاون وزیر راه و شهرسازی گفته بود که تونل آبشار به همراه راه های طرفین که از گلوگاه های ترافیکی مهم محور هزار است، تا پیش از شروع فصل سرما به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.