مشمولان سهام عدالت هوشیار باشند طعمه سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

مشمولان سهام‌عدالت مراقب کلاهبرداران باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «سیدجعفر سبحانی» درباره گزارش مواردی از مراجعه برخی افراد به در خانه ها و درخواست پول برای سهام عدالت و...، افزود: مشمولان باید هوشیار باشند تا تحت تاثیر سودجویان قرار نگیرند.

برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده یا دلالی های احتمالی برای سهام عدالت، انتظار می رود مشمولان با مراجعه به تارنمای سازمان خصوصی سازی یا سامانه سهام عدالت و تماس تلفنی آخرین خبرها را دنبال کنند.

سبحانی اضافه کرد: در این زمینه در تلاشیم با همکاری رسانه ها بویژه صدا و سیما هشدارهای لازم را به مردم بدهیم.
وی از آماده شدن یک بسته آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی، سامانه ساماندهی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از یک ماه پیش فعال شده و شماره تلفن 83338 با 90 خط نیز آماده پاسخگویی به مردم از ساعت 9 صبح تا 17 عصر است.

این مسوول ادامه داد: مرکز تلفنی پاسخگویی به پرسش ها و ابهام های سهام عدالت در کمتر از یک هفته از زمان راه اندازی، روزانه با بیش از 150 هزار تماس روبرو بود که نشاندهنده نیاز به آگاهی رسانی است و انتظار می رود تماس ها بیش از پیش افزایش یابد.

سامانه ساماندهی سهام عدالت صبح سه شنبه (هفدهم اسفند ماه) با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوی و «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سالن اجلاس سران رونمایی شد.

هدف عمده توزیع سهام عدالت، بهینه کردن توزیع درآمد در کشور و مشارکت دادن همه مردم در اداره امور اقتصادی کشور است و با بکارگیری راهکارهای خاص خود به تعدیل اقتصادی می پردازد.

اهداف این طرح، مشارکت مردم در آبادانی کشور، رشد و توسعه اقتصادی، فقرزدایی، ترویج فرهنگ سهامداری، ایجاد تعادل ثروت میان دهک‌های بالا و پایین، افزایش سهم بخش تعاون، اتکای خانوارهای نیازمند به خودشان، قطع دست مفسدان اقتصادی، تسریع روند خصوصی سازی از طریق واگذاری گسترده سهام شرکت های دولتی، تفکیک مناسب تر وظایف حاکمیتی و بنگاه داری، سازماندهی کاراتر بنگاه های دولتی و کارآمدسازی دولت در عرصه وظایف حاکمیتی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.