یزد - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی ازسیاستهایی که وزارت بهداشت پیگیری کرده، توجه به حوزه ایثارگران در وزارتخانه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

وزارت بهداشت توجه به مسائل ایثارگران دارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سید محمدهادی موسوی پیش ازظهرپنج شنبه در کنگره نکوداشت شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: فضای معنوی این کنگره سرشاراز عطر شهیدان است، شهیدانی که از هستی خود برای حفظ کشور و اقتدار نظام گذشتند.

وی افزود: حدود ۴۱ هزار ایثارگر در وزارت بهداشت داریم که شامل خانواده معظم شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان هستند ضمن اینکه حدود ۱۰ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در وزارت بهداشت مشغول تحصیل هستند.

موسوی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ایثارگران نیز از جمله این موارد است و یزد که از دانشگاه‌های علوم پزشکی موفق است، بالای ۵۰ درصد مسئولانش از جامعه ایثارگران می باشد.

مشاور وزیر بهداشت گفت: یکی از مولفه‌های بارز فرهنگ ایثار و شهادت معرفی این الگوهای عینی عرصه جهاد و شهادت است که این کنگره نیز در همین راستا برگزار شده است.

وی خاطرنشان ساخت: البته ما تنها به مراسم تکریم و تجلیل اکتفا نکرده‌ایم بنابراین دستورالعملی برای کل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تدوین و ارسال شد که در این دستورالعمل یکی از مصداق‌های ترویج فرهنگ ایثار بحث تجلیل و پیگیری مواردی بود که مرتبط با ایثارگران است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.